۱
رئیس سازمان حهاد کشاورزی:

بهره برداری از۵۱۳ پروژه در بخش کشاورزی در دهه فجر/ توجه به بخش های کشا‌ورزی و دامداری باعث بهبود تولیدات خواهدشد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت: در راستای گسترش تولیدات و اشتغال زایی پروژه های خوبی آماده بهره برداری هستند که باعث اشتغال بیش از ۱۰هزار نفر خواهندشد.
بهره برداری از۵۱۳ پروژه در بخش کشاورزی در دهه فجر/ توجه به بخش های کشا‌ورزی و دامداری باعث بهبود تولیدات خواهدشد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، سیدمحمد رضا سید حسینی رئیس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از بهره برداری ۵۱۳ پروژه در بخش کشاورزی خبرداد و گفت: این پروژه ها با سرمایه گذاری 2269میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی، تسهیلات بانکی و آورده اشخاص آماده بهره برداری شده است.

وی اظهار کرد: پروژه هایی که در ایام دهه فجر در سیستان و بلوچستان افتتاح خواهند شد عبارتند از:
پروژه های تولیدات دامی، بهبود تولیدات دامی، آب و خاک و امور فنی مهندسی، امور عشایر، شیلات و آب های داخلی، آب های فرا ساحلی، سازمان تعاون روستایی، مدیریت ترویج کشاورزی، صنایع تبدیلی و... که در این ایام به بهره برداری خواهند رسید.

رئیس سازمان جهادکشاورزی افزود: این طرح ها برای بیش از ۱۰هزار نفر شغل دائم و حدود ۶هزار نفر نیز در سیستان و بلوچستان شغل موقت ایجاد کرده است.

سید حسینی با بیان اینکه افزون بر ۲۰هزار نفر خانوار روستایی و عشایری از مزایای این طرح ها برخوردار میشوند گفت: تمامی این پروژه ها در راستای کار آفرینی و خودکفایی در سطح استان به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای خبر/
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب: 452496
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *