۰

روز قدس ریشه در آرمان‌های نظام دارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با بیان اینکه روز قدس ریشه در آرمان‌های نظام دارد، گفت: تلاش می‌کنیم تا مراسم راهپیمایی روز قدس امسال را از سال‌های گذشته باشکوه‌تر و عظیم‌تر برگزار کنیم.
روز قدس ریشه در آرمان‌های نظام دارد
به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو» نصرت الله لطفی در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس که شامگاه دوشنبه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری مراسم روز جهانی قدس امسال، افزود: حوادث منطقه در سوریه، عراق و حمایت رژیم صهیونیستی از گروه‌های تروریستی باعث شده تا روز قدس امسال قابل توجه باشد.  
 
وی با اشاره به اینکه حملات آل سعود به یمن و انصارالله از اهداف رژیم صهیونیستی در منطقه است، گفت: رژیم اشغالگر قدس در فلسطین در حال شهرک سازی است که باید با آن‌ها مقابله شود.  
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اینکه روز قدس و ۲۲ بهمن ریشه در آرمان‌های نظام دارد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا مراسم راهپیمایی روز قدس امسال را از سال‌های گذشته باشکوه‌تر و عظیم‌تر برگزار کنیم و شاهد حضور گسترده مردم در صحنه راهپیمایی باشیم.
 
امکان برگزاری راهپیمایی مجزا روز قدس در پردیسان وجود ندارد
 
لطفی با اشاره به مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد: حرکت از مناطق ده گانه شهری به سمت میدان مطهری انجام می‌شود و سپس از میدان شهید مطهری به سمت خیابان اراک و پل حجتیه و چهارراه شهدا و سپس راهپیمایان از آن جا به سمت حرم حضرت معصومه(س) حرکت می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه با توجه به گرمای هوا و روزه‌دار بودن مردم مسیر کوتاهی را در نظر گرفته‌ایم، ادامه داد: هر شهری برای خود یک راهپیمایی دارد و این موضوع اشتباه است که بخواهیم راهپیمایی مجزا برای اهالی منطقه پردیسان برگزار کنیم، زیرا در زمینه ایجاد امنیت و امکانات با مشکلاتی مواجه می‌شویم.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای پشتیبانی راهپیمایی روز قدس، گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته از ظرفیت ارگان‌ها و نهادهای مختلف استان قم برای برگزاری راهپیمایی روز قدس استفاده می‌کنیم تا مردم دچار مشکل نشوند.
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 422202
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *