۰
بسته ویژه انتخاباتی شهرستان خاش/۴/؛

ششمين کاندیدای شهرستان خاش پای میز ثبت نام مجلس نشست/ روز خلوت فرمانداری خاش با ثبت نام یک داوطلب در انتخابات مجلس

محمدايوب ريگي ششمين کاندیدای شهرستان خاش پای میز ثبت نام مجلس شوراي اسلامي حوزه انتخابيه اين شهرستان نشست و نام نويسي كرد.
ششمين کاندیدای شهرستان خاش پای میز ثبت نام مجلس نشست/ روز خلوت فرمانداری خاش با ثبت نام یک داوطلب در انتخابات مجلس
به گزارش تفتان ما، چهارمين روز از نام نویسی نامزدهای انتخابات مجلس دهم در حالی در فرمانداری شهرستان خاش آغاز شد که به جز محمدايوب ريگي كارشناس ارشد حقوق و دبير مدارس ميرجاوه کسی برای ثبت نام مراجعه نکرد.
اين روال خلوت بودن حوزه انتخابيه شهرستان خاش نيز در روزهاي ديگر هم اينگونه بوده و تا پایان وقت اداری محل ثبت نام روز خلوت و تنها شاهد حضور ريگي بود و هنوز هم بايد در اين روزهاي نهايي و دقايق نود منتظر حضور چهره هاي برجسته سياسي باشيم.
ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از 28 آذر آغاز و تا 4 دی ادامه خواهد داشت.
فعالیت هیأت‌های اجرایی انتخابات مجلس از 28 آذر آغاز می‌شود، هیات‌های اجرایی پس از پایان مهلت ثبت‌نام ظرف یک دوره زمانی 10 روزه صلاحیت داوطلبان را بر اساس استعلامات مراجع چهارگانه مجلس در قانون انجام می‌دهند.
پس از بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های اجرایی، بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های نظارت و پس از آن در شورای نگهبان انجام خواهد شد که این روند تا 5 اسفند ادامه خواهد یافت.
تعداد نمایندگان مدنظر این دوره 290 نفر است که در حال حاضر 287 نماینده به دلیل فوت سه تن از نمایندگان در مجلس حضور دارند.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 422843
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *