۰
گزارش تفتان ما از حاشیه های ثبت نام پنجمين روز مجلس شوراي اسلامي؛

سه نفر ديگر براي انتخابات ثبت نام كردند/ از داوطلب شدن پزشك عمومي تا لشكر كشي يكي از دوطلبان

در پنجمين روز از ثبت نام كانديدها و در دقايق نود سه نفر ديگر براي حضور در كارزار انتخاباتي شهرستان خاش وارد شدند و اين روز در مقايسه روزهاي گذشته از پيشرفت آماري برخوردار بود و تعداد ثبت نام كنندگان افزايش يافت.
سه نفر ديگر براي انتخابات ثبت نام كردند/ از داوطلب شدن پزشك عمومي تا لشكر كشي يكي از دوطلبان
به گزارش تفتان ما، با ثبت‌نام از سه داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات شهرستان خاش، مجموع داوطلبان ثبت‌نام شده در این حوزه انتخابیه به 10 نفر رسید.
 در پنجمين روز از ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات اين شهرستان روز شلوغ تري را نسبت به روز هاي گذشته داشت و اين شلوغي در روزهاي گذشته بي سابقه بود و تعداد ثبت نام كنندگان را از يك نفر به سه نفر افزايش يافت.
در اين روز سيد محمد ايماني پزشك عمومي بخش ايرندگان شهرستان خاش كه اهل ساري است براي برای حضور در این کارزار اعلام آمادگي كرد.
از ساير چهره هايي كه امروز در حوزه انتخابيه شهرستان خاش حاضر شده و برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند مي توان به نصرالله كرد فوق ليسانس ادبيات و دبير آموزش و پرورش و امان الله كردي فوق ليسانس عمران و استاد دانشگاه اشاره كرد.
امروز يك نفر از كانديدها به همراه يك لشكر از طايفه خود وارد فرمانداري خاش شد و سراسيمه به طرف اتاق معاون سياسي اجتماعي فرماندار حركت كردند اما در مقابل دو كانديد ديگر تنها و به گفته خودشان "ما با خداي خود" آمده ايم و نخواستيم طايفه را به زحمت بياندازيم.
يكي ديگر از اهالي شهرستان خاش نيز در اين روز حضور یافت که به علت نقص در مدارک ثبت نام خود را به فردا و یا روزهای دیگر موکول کرد و جالب آنکه خبرهایی مبنی بر حضور چندفرد شناسنامه دار جريان هاي مختلف سياسي در روزهاي آينده و در دقايق نود ثبت نام ها به گوش می رسد.
از نکات جالب امروز می توان به این مساله اشاره کرد که یکی از کاندیداهایی که برای ثبت نام آمده بود دوره هاي قبلي مجلس و شوراي اسلامي نیز حضور داشت اما به رد صلاحيت شده بود و اينسري نيز آمده بود كه شايد رد صلاحيت نشود!!!
ولی موضوع جالب دیگر این بود که فردی برای ثبت نام به فرمانداری آمده بود که هنوز نتوانسته بود مدرک کارشناسی ارشد بگیرد و هنوز پایان نامه وی آماده نشده بود که بتواند ثبت نام کند و اصرار داشت که فرماندار را ملاقات کند تا مشکل وی را حل کند.
اما از حاشيه هاي ديگر اين روز اين بود كه يكي از كانديدهاي احتمالي كه نمي دانست درب اصلي ورود به فرمانداري از كدام طرف است و اصلا آدرس دفتر فرماندار و يا ساير دفاتر را نمي دانست و در تمام اتاقها سركشي كرد تا بلاخره از چند نفر در راهروي فرمانداري پرسيد كه براي ثبت نام انتخابات به كدام اتاق بايد بروم و با كمري خميده در سن 60 سالگي به طرف اتاق ثبت نام از كانديدها رفت و با دستاني لرزان زيپ كيف خود را باز كرد و مدارك خود را از كيف برداشت و شروع به تكميل فرم ها كرد  و بعضاً حتي برخي از اطلاعات شخصي مثل كدملي خود را به دليل پيري و فرسودگي فراموش كرده بود كه از منزل خود سوال مي كرد.
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب: 422887
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *