۰

انهدام باند 8 نفره سرقت در زاهدان

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس آگاهی استان، موفق به دستگیری اعضای باند هشت نفره سرقت در زاهدان و کشف 120 فقره سرقت به همراه 6 کیلوگرم ماده مخدر شیشه شدند.
انهدام باند 8 نفره سرقت در زاهدان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، ابراهیم ملاشاهی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه و وجه نقد با شیوه و شگرد مشابه در شهرستان زاهدان که نارضایتی شهروندان را به دنبال داشت، تیم ویژه‎ای از کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری سارقان تشکیل شد.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان پلیس در بررسی‎های میدانی و انجام اقدامات تخصصی و کنترل نامحسوس پاتوق سارقان، موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شده که او را در یک عملیات هدفمند پلیسی دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده دارای چندین فقره سابقه کیفری از جمله سرقت بوده، تصریح کرد: ماموران از محل اختفای این متهم مقادیری اموال مسروقه منزل و گوشی تلفن همراه کشف کردند.
ملاشاهی بیان داشت: این متهم حرفه‎ای که در ابتدا منکر انجام سرقت بود در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، به ارتکاب 120 فقره سرقت گوشی تلفن همراه و وجه نقد با همکاری هفت نفر دیگر در زاهدان اعتراف کرد.
وی گفت: ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده با شناسایی محل اختفای سایر اعضای این باند در سه نقطه از شهر زاهدان، در یک عملیات همزمان و با همکاری ماموران انتظامی زاهدان از محل اختفای این متهمان بازرسی کرده و ضمن دستگیری تمام اعضای این باند، 6 کیلو گرم ماده مخدر شیشه، 16 دستگاه گوشی تلفن همراه و 11 جلد شناسنامه مسروقه را کشف و یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت متعلق به اعضای این باند را توقیف کردند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 424250
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *