۰
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش خبر داد:

۱۰۰۰ بسیجی خاشي در رزمایش بزرگ «شهيد محمدزاده» شرکت كردند

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش گفت: رزمایش بزرگ شهید محمد زاده با حضور يك هزار بسيجي در جاده سلامت اين شهرستان برگزار شد.
۱۰۰۰  بسیجی خاشي در رزمایش بزرگ «شهيد محمدزاده» شرکت كردند
سرهنگ پاسدار محمد مهرجان در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: بسيجيان بايد در همه شرايط آمادگي خود را حفظ كنند و بسيجيان شهرستان خاش در رزمايش سردار شهيد محمدزاده بارديگر توان و آمادگي رزمي و دفاعي خود را در دفاع از كيان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به رخ جهانيان كشيدند.
 
وي با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري"بسيج از دل مردم، براي مردم و در خدمت مردم است"، افزود: بسيج در عرصه هاي فرهنگي، سازندگي، تربيتي و حفظ آمادگي رزمي نقش مهمي را در جامعه ايفاء مي كند.
 
سرهنگ مهرجان با اشاره به رزمايش شهيد محمدزاده شهرستان خاش، بيان كرد: براي حفظ و آمادگي رزم بسيجيان گردان هاي بيت المقدس و كوثر سپاه شهرستان خاش تمرين و تاكتيكهاي عملياتي مقابله با دشمن فرضي را تمرين كردند.
 
وي با بيان اينكه اين رزمايش با هدف نمايش اقتدار، صلابت و ارتقاء آمادگي رزم بسيجيان در ميدان نبرد برگزار شد، خاطرنشان كرد: ارزیابی توان گردان ها در خصوص بکارگیری و حفظ و انسجام در بین عوام از ساير اهداف رزمایش بزرگ بسیجیان بود.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش با بيان اينكه در اين رزمايش كلاس هاي آموزشي عقيدتي، امداد و نجات، اسلحه و مهمات، ايست و بازرسي براي بسيجيان برگزار شد، گفت: برگزاري صبحگاه اقتدار، كلاس هاي آموزشي عمليات كمين و ضد كمين، حفاظت از شهر، مقابله با اغتشاش و آشوبهاي احتمالي و رزم شبانه از ساير برنامه هاي اين رزمايش بود.
 
وي اذعان كرد: اين رزمايش با شعار "وحدت، بصیرت و اقتدار بسیج" در سراسر استان آغاز شده بود و هر کلمه از این شعار حامی پیام عزت و سرافرازی برای ملت ایران و پیام ذلت و نفرت برای دشمان اسلام است.
 
 سرهنك مهرجان با بيان اينكه بسيج محور اتحاد و وحدت در ميان تمامي اقوام و سلايق است، افزود: اين نهاد مردمي سپر بلاي تماميت ارضي اسلام است و بصيرت و اقتدار بسيح از مهمترين پيام هاي اين رزمايش براي تمام جهانيان است.
 
وي با بيان اينكه اين رزمايش با حضور بيش از يك هزار نفر از بسيجيان برگزار شد، گفت: در كارگاه هاي آموزشي اين رزمايش كه توسط كارشناسان مربوطه برگزار شد بسيجيان با مسائل سياسي، نهضت روشنگري و مسائل تخصصي سلاح و مهمات آشنا شدند.
 
به گزارش تفتان ما، رزمایش بزرگ سردار شهید محمد زاده با حضور 30 هزار نیروی بسیجی در قالب 117 گردان های بیت المقدس، امام علی(ع)، امام حسین (ع) و کوثر با شعار وحدت، بصیرت و اقتدار در سیستان و بلوچستان به مدت 3 روز برگزار شد.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 425419
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *