۰
امام جمعه شهرستان خاش:

بسيج مهمترين عامل اقتدار و صلابت ايران اسلامي است/ وحدت و حضور حماسي؛ قدرتمندتر از هرگونه تكنولوژي هسته اي در مقابله با دشمنان است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: بسيج مهمترين عامل اقتدار و صلابت ايران اسلامي است و بسيجيان ايران اسلامي امروز تمام قد در همه ي عرصه ها و ميدان ها حضوري پررنگ و گسترده دارند.
بسيج مهمترين عامل اقتدار و صلابت ايران اسلامي است/ وحدت و حضور حماسي؛ قدرتمندتر از هرگونه تكنولوژي هسته اي در مقابله با دشمنان است
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسين ميري در صبحگاه مشترك نيروهاي بسيج شهرستان خاش در رزمايش بزرگ شهيد محمدزاده، خون پاك شهداء هشت سال جنگ تحميلي را با پيام رساني حضرت زينب(س) به گوش تمام جهانيان مي رسانيم، اظهار كرد: ما منتظريم پروردگار عالم، علم ظهور به منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود(عج) دهد تا در ركابش جهاد كنيم.
 
وي با بيان اينكه شعار" مرگ بر آمريكا" هيچوقت فراموش نمي شود، افزود: هرگز آمريكا كه دشمن اصلي كشور ماست را فراموش نخواهيم كرد و بنا به فرموده گوهربار امام خميني(ره)؛ آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند.

حجت الاسلام ميري اذعان كرد: بسيجيان ايران اسلامي امروز تمام قد در همه ي عرصه ها و ميدان ها حضوري پررنگ و گسترده دارند و همواره پيرو خط رهبر انقلاب اسلامي و گوش به فرمان ايشان آماده نبرد در ميدان هاي حق عليه باطل هستند.
 
* وحدت و حضور حماسي؛ قدرتمندتر از هر گونه تكنولوژي هسته اي در مقابله با دشمنان است
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش نيز در ادامه، با تاكيد بر حفظ وحدت، اتحاد، همبستگي، برابري و برادري در تمامي عرصه ها، اظهار كرد: وحدت، ايمان و حضور حماسي؛ قدرتمندتر از هرگونه تكنولوژي هسته اي در مقابله با شكست دشمنان است.
 
مولوي محمدعلي شهنوازي با بيان اينكه نيروهاي بسيج در اوج آمادگي روحي و معنوي هستند، افزود: اين نيروهاي ولايتمدار و پرصلابت همواره در اوج مسائل رزمي و جسماني هستند و اين مهمترين عامل بازدارنده در مواجهه تهديدات سخت و نرم دشمنان اسلام است.

وي خاطرنشان كرد: دشمن از هيمنه نيروهاي بسيجي و ساير نيروهاي مسلح ايران اسلامي لرزه به تنش مي افتد و صلابت و ايستادگي نظام اسلامي خاري در چشمان دشمنان اسلام است.
 
* رزمايش بزرگ "شهيد محمدزاده" تجلي حضور، ايستادگي، اقتدار و وحدت بسيجيان در ميدان نبرد است
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش نيز در ادامه اين مراسم، گفت: اين رزمايش دو روزه تجلي حضور، ايستادگي، اقتدار و وحدت بسيجيان در صحنه و لبيك به نداي مقام معظم رهبري در حمایت از انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی و آمادگی برای مقابله با بروز ناآرامی ها و اغتشاشات احتمالی دشمنان داخلی و خارجی است.
 
سرهنگ پاسدار محمد مهرجان افزود: تاکنون دلاور مردیهای رزمندگان اسلام به دشمنان ثابت کرده است که در هر شرایطی در خدمت سازندگی، اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و خدمت به دولت در پیشبرد اهداف نظام هستند.

وي اظهار كرد: ما سربازان امام خامنه ای هستیم و ان شالله روزی در بیت المقدس پشت سر ایشان نماز جماعت می خوانیم.
 
گفتني است؛ در پايان اين مراسم، شهنوازي يكي از شاعران برجسته شهرستان خاش در وصف بسيجيان شعري را خواند.
 
به گزارش تفتان ما،رزمایش بزرگ سردار شهید محمد زاده با حضور 30 هزار نیروی بسیجی در قالب 117 گردان های بیت المقدس، امام علی(ع)، امام حسین (ع) و کوثر با شعار وحدت، بصیرت و اقتدار در سیستان و بلوچستان به مدت 3 روز برگزار شد.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 425451
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *