۰
پیام رهبر انقلاب به بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز:

سخن امروز من تأکید بر احساس مسئولیت همگانی در خصوص ترویج فریضه ی بزرگ و بی بدیل نماز است/به این که حتی یک نفر از جوانان کشور، در نماز سهل انگاری نکند همت گمارید

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز، با تأکید بر ضرورت احساس مسئولیت همگانی در خصوص «ترویج نماز»، همگان، بویژه مسئولان دستگاهها و دارندگان امکانات مادی و معنوی و مدیریتی را به درک عظمت این مسأله و برداشتن گامهای عملی در این راه، فراخواندند.
سخن امروز من تأکید بر احساس مسئولیت همگانی در خصوص ترویج فریضه ی بزرگ و بی بدیل نماز است/به این که حتی یک نفر از جوانان کشور، در نماز سهل انگاری نکند همت گمارید
به گزارش تفتان ما به نقل از پايگاه اطلاع رساني مقام معظم رهبري، متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی که امروز(سه شنبه) در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز از سوی آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین قرائت شد به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند علیم و قدیر را سپاسگزارم که تلاش شما دست اندرکاران محترم این اجلاس مهم و بیش از همه عالم بزرگوار و مجاهد جناب حجة الاسلام آقای قرائتی در بخشهای اساسی و مؤثری به بار نشسته و کارهای مفیدی در ترویج فریضه ی بزرگ و بی بدیل نماز انجام گرفته است.
با این همه، ظرفیت و میدان کار و نیز نیاز و عطش جامعه ی اسلامی برای رسیدن به نقطه مطلوب، بسیار بیش از واقعیتهای کنونی در این باره است. در پیام سال گذشته گوشه ئی از این فضای خالی و تلاش پذیر، نشان داده شده است.
سخن امروز من تأکید بر احساس مسئولیت همگانی است.
توقع و انتظار این جانب آن است که همه بویژه مسئولان دستگاهها و دارندگان امکانات مادی و معنوی و مدیریتی، عظمت این مسأله را به درستی دریابند و گام در راه عمل نهند.
همه بدانند که یکی از مؤثرترین راهها برای کاستن آسیبهای اجتماعی، ترویج نماز است. به این که حتی یک نفر از جوانان و نوجوانان کشور، در نماز سهل انگاری نکند همت گمارید. این یکی از بهترین راهها برای سلامت معنوی و روحی مردم ما و جامعه ما است.
به این که همگان فرا بگیرند و عادت کنند که نماز را با خشوع و حضور قلب به جا آورند، همت گمارید.
اینها همه کارهای ممکنی است که با عزم راسخ و کار مداوم شما دست اندرکاران، محقّق خواهد شد، ان شاءالله.
والسلام علیکم و رحمةالله
    سید علی خامنه ای
    6 بهمن ماه 1394
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 425454
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *