۰

برگزاری جشنواره کودک مسلمان بلوچ در خاش

جشنواره کودک مسلمان بلوچ با حضور مسئولان استانی، فرماندار، علما و روحانيون، مسئولين و جمعي از دانش آموزان در سالن ورزشی شهدای گمنام (حیدرآباد) درشهرستان خاش برگزارشد.
برگزاری جشنواره کودک مسلمان بلوچ در خاش
به گزارش تفتان ما، محمداكبر چاكرزهي فرماندار شهرستان خاش در این مراسم، با بيان اينكه دهه مبارك فجر هر سال خون تازه ای در رگ‌های مردم ايران اسلامي جاری می‌کند، اظهار كرد: امام راحل بعد از سالها تبعيد سرانجام در 12 بهمن سال 1357 به ايران اسلامي بازگشت و به منظور ایراد سخنرانی آتشین خود به طرف بهشت زهرا حرکت کردند.
 
وي بیان کرد: مردم اين كشور جهت دستيابي به سعادت دنيوي و اخروي بايد با مقاومت و صلابت راه سخت و مشقت آور امام راحل را طي كنند و از مكتب اين امام بزرگ حفاظت و پاسداري كنند.
 
چاكرزهي با بیان اینکه راه امام خمینی (ره) همچنان ادامه دارد، اذعان کرد: با گذشت 38 سال از انقلاب مردم ايران با مقاومت راه امام راحل را ادامه می‌دهند و به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا می‌کنند.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش نيز در ادامه، گفت: مردم ولايتمدار ايران  با رهبري مقام معظم رهبري سالها عليه حكومت شاه مبارزه كرد و سرانجام در 22 بهمن سال 1357 ايثار و فداكاري مردم ايران با پيروزي انقلاب به بار نشست.
 
سرهنگ پاسدار محمدمهرجان اظهار كرد: انقلاب شكوهمند ايران اسلامي كه معادلات بين المللي به خصوص توطئه ها و ترفندهاي شوم استكبار عليه اسلام را برهم زد، دارای پیام‌های بسیاری برای نسل‌های مختلف است که باید با برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت‌های بسیاری که داریم، این پیام به جوانان و نوجوانانی که دوران مبارزات انقلاب و بهمن 57 را درک نکردند، به درستی منتقل شود.
 
گفتني است جشنواره چكان انقلاب با حضور هنرمندان، نوازندگان و با اجرای گروه موسیقی؛ برنامه های طنز آموزنده و با حضور هنرمندان مطرح استانی، موزیکهای شاد و سرودهای محلی و دانش آموزی و با همکاری و مشارکت سپاه پاسداران استان و شهرستان برگزار شد.
 
انتهاي پيام/
 
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب: 426384
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *