۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

حضور گسترده ملت ايران در انتخابات پروژه نفوذ دشمنان را ناکام می‌کند/ پیروزی جبهه مقاومت در سوریه کمر تکفیری‌ها را شکست

امام جمعه شهرستان خاش گفت: حضور گسترده ملت ايران در انتخابات پروژه نفوذ دشمنان را ناکام و از توطئه و فتنه جلوگيري مي كند.
حضور گسترده ملت ايران در انتخابات پروژه نفوذ دشمنان را ناکام می‌کند/ پیروزی جبهه مقاومت در سوریه کمر تکفیری‌ها را شکست
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسين ميري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان خاش، با اشاره به ايام مبارك دهه فجر، اظهار كرد: در رزوهاي آينده شاهد راهپيمايي و حضور پرشور و گسترده مردم ايران اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن هستيم كه مردم شهرستان خاش نيز همزمان با ساير ملت با حضور دشمن شكن خود عناصر دلباخته غرب را نااميد و مايوس مي كنند.
 
وي با بيان اينكه راهپيمايي 22 بهمن در واقع اعلام حضور ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي در دفاع از انقلاب و دستاوردهاي نظام است، تصريح كرد: هم انتخابات پیش‌رو و هم راهپیمایی 22 بهمن نمايشي از اقتدار و ايستادگي ملت ولايتمدار ایران اسلامي در عرصه دفاع از انقلاب اسلامي ايران است که در حقيقت نمود آشکار و ظاهری آن را می‌توانیم در حفاظت و صيانت از دستاوردهای انقلاب مشاهده کنیم.
 
حجت الاسلام ميري خاطرنشان كرد: پس از سالها تفرقه افكني آمريكا و كشورهاي اروپايي در سوريه جبهه ايستادگي و مقاومت اين كشور به موفقيت و پيروزي هاي ارزشمند دست پیدا کرده و توانسته تمامي بدخواهان را در رسیدن به اهداف شوم و پليدشان ناکام بگذارند.
 
وي اذعان كرد: مردم پرصلابت سوريه با الگوگيري از خط مقاومت ملت ايران در مقابل تمامي مستكبران امروز در يك جهاد مقدس مي خواهند تا اهداف ارزشي و اسلامي خويش را كه همان دفاع از سرزمين است را به خوبي به معرض نمايش و ديد جهانيان بگذارند و  مشت محكمي در دهان استكبار جهاني و ايادي آنان بزنند.
 
امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به نزديگ شدن به انتخابات، گفت: هم مردم و هم كانديدا بايد مصالح ملي را بر منافع شخصي و حزبي ترجيح دهند و ما نبايد شايسته سالاري را فداي قبيله گرايي و زد و بندهاي سياسي كنيم و به ويژه نباید در مسیر کسب رأی بین شهرهای استان عداوت ایجاد کنیم.
 
وي تصريح كرد: انسان هاي شايسته براي ما عزيز و محترم هستند و  همه ي نقاظ استان ما کرامت، تدین و شایستگی دارند، ایجاد هرگونه دشمنی و حساسیت بین شهرهای استان و مرکز گناه کبیره و کار دشمن است.
 
حجت الاسلام ميري به اجرای برجام و ضرورت هوشیاری دولت در پیامدها و آثار آن اشاره کرد و افزود: برجام باید به نقطه قوت توجه به اقتصاد داخلی و جلوگیری از مصرف‌گرایی کالاهای وارداتی باشد تا بتوانیم عرصه تولید داخلی را تقویت کنیم.
 
وي با اشاره به‌روز 19 بهمن روز اعلام هم‌بستگی همافران با انقلاب اسلامی و  دیدار تاریخی آنان با امام خمینی(ره) بیان كرد: نیروی هوایی علاوه بر اینکه در دوران انقلاب نیز نقش مهمی در پیروزی داشته‌اند در دوران دفاع مقدس هم شاهد حضور این نیروها در دفاع از مرزوبوم بوده‌ایم.
 
امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به دیدار اعضای دبیرخانه شورای امنیت ملی با مقام معظم رهبری، اظهار كرد: تاکیدات مقام معظم رهبری بر تفکر صحیح و سالم انقلابی در دیدار با دبیرخانه شورای امنیت ملی بسیار مهم است، چراکه این سخنان به معنی توجه به حفظ پایه‌های انقلاب است اگر دبیرخانه در مسیر و راه امام (ره) نباشد، امکان اشتباه و خطا وجود دارد و حتی ممکن است دشمن در میان آن‌ها نفوذ کند.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۶
کد مطلب: 426387
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *