۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

تضعیف شورای نگهبان قابل قبول نيست/ حضور دشمن شكن ملت ايران در راهپیمایی ۲۲ بهمن استكبار جهاني را مايوس مي كند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: تضعیف شورای نگهبان قابل قبول نيست و افرادي كه دست به اين اقدامات مي زنند بايد با آنها برخورد شود.
تضعیف شورای نگهبان قابل قبول نيست/ حضور دشمن شكن ملت ايران در راهپیمایی ۲۲ بهمن استكبار جهاني را مايوس مي كند
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: در آستانه 2 انتخابات مهم و سرنوشت ساز قرار داريم و بايد با حضور دشمن شكن و گسترده تمامي اقشار مختلف مردمي و مسئولان در پاي صندوق هاي راي حماسه اي بزرگ در دفاع از كيان انقلاب اسلامي ايران خلق كنيم و به جهانيان صلابت و اقتدار ملت ايران را ثابت كنيم.
 
وي تصريح كرد: ملت ايران اسلامي بايد با بصيرت و آگاهي اهداف كانديداها را رصد و با انتخاب فرد اصلح، مجليس متشكل از نيروهاي انقلابي و ولايتمدار را تشکیل دهند.
 
مولوي شهنوازي با تاكيد بر برگزاري هرچه باشكوه تر جشن هاي دهه فجر، اذعان كرد: جمهوری اسلامي امروز قدرتي برتر در تمام دنيا است و بعنوان يك كشور مقتدر و با صلابت شناخته شده و اين ويژگي بايد حفظ و نگهداري شود.
 
وي با بيان اينكه بصيرت و آگاهي ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي هميشه دشمنان را نااميد و مايوس گرده است، گفت: هدایت‌های روشنگرانه، رهبری مقتدرانه و بینش عمیق رهبر انقلاب باعث شده تا کشور به رتبه‌های بالایی در همه شاخصه‌ها دست یابد.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش افزود: شکست ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها، انتقال وحشت از دل مظلومان به دل مستکبران، باز کردن دریچه نور و امید در دل مسلمانان، الگوسازی برای ملت‌های مستضعف را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: حمایت از مسلمانان آزاده، هم‌گرایی ملت اسلامی، بیداری اسلامی و دفاع از آرمان فلسطین که به فراموشی سپرده شده بود از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
 
مولوي شهنوازي رهبري، ايمان و مردم را از مهمترين عوامل پيروزي انقلاب در سال 1357 برشمرد و تاكيد كرد: مردم اعم از زن و مرد، کوچک و بزرگ و و پیر و جوان با سلاح ایمان و با دست خالی و نترسیدن از کسی به میدان آمدند و پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند.
 
وي به پیروزی نیروهای انقلابی و مدافعان حرم در سوریه اشاره کرد و گفت: امروز با شنیدن خبر پیروزی رزمندگان اسلام در سوریه و شکستن حصار محاصره و تصرف دو شهر مهم و استراتژیک در این کشور، به ثمر رسیدن شجره طیبه انقلاب اسلامی نمود پیدا می‌کند.
 
وی از انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه یاد کرد و افزود: پس از 38 سال از گذشت پیروزی انقلاب اسلامی در یوم الله 22 بهمن ماه امروز درخت انقلاب اسلامی با اجرای اهداف عالی خود به ثمر نشسته و تنومند شده است.
 
مولوي شهنوازي خاطرنشان كرد: ایران لقمه چرب و نرمی برای سایر کشورها از جمله آمریکا شده بود که انقلاب اسلامی این لقمه چرب و نرم را از حلقوم استکبار بیرون آورد؛ چنانکه هیچ یک از آثار انقلاب به اهمیت این موضوع نمی‎رسد، کشوری که زیرسلطه دیگران بود و شئون آن را دیگران تعیین می‎کردند به درجه استقلال رسید.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به نقش مردم در برهه‎های مختلف انقلاب اسلامی، اظهار كرد: مردم در این انقلاب، رئیس‎جمهور و نمایندگان مجلس را خودشان انتخاب می‎کنند؛ حتی رهبری را مردم به وسیله مجلس خبرگان رهبری انتخاب می‎کنند که این موضوع ساده‎ای نیست.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب: 426388
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *