۰
به مناسبت دهه مبارك فجر؛

۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در بخش مركزي خاش مورد بهره برداری قرار گرفت

بخشدار مركزي خاش از افتتاح و بهره برداري 30 پروژه با اعتبار 220 ميليارد ريال به مناسبت دهه مبارك فجر در بخش مركزي خاش خبر داد.
۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در بخش مركزي خاش مورد بهره برداری قرار گرفت
محمداكبر چاكرزهي در حاشیه افتتاح پروژه های دهه فجر بخش مركزي خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: تعداد 30 پروژه مختلف عمران، خدماتی، کشاورزی، شیلاتی به مناسبت ایام دهه مبارک فجر با اعتبار 220 میلیارد ریال در بخش مركزي این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
وي تصريح كرد: 5 پروژه راه روستايي با اعتبار 80 ميليارد ريال، 300 هكتار آبياري تحت فشار باراني با اعتبار 20 ميليارد ريال و 4 پروژه آب روستايي(شرب) با اعتبار 30 ميليارد ريال از مهمترين پروژه هاي افتتاح شده در بخش مركزي خاش بود.
 
چاكرزهي همچنين افتتاح 2 خانه بهداشت با اعتبار 3 ميليارد ريال و 3 باب استخر با اعتبار 600 ميليون ريال را از ساير پروژه هاي اين بخش عنوان كرد كه به همت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران احداث و دردهه مبارك فجر افتتاح و به بهره برداري رسيد.
 
وي بیان کرد: امروز پروژه برق رسانی به 4 روستاي بخش مركزي خاش با اعتباری بالغ بر 70 ميليارد ريال جهت 162 خانوار این روستا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
وی گفت: هزینه برق مصرفی برای هر خانوار این روستا ۸ تا ۱۰ میلیون تومان است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این هزینه تامین شده است.
 
فرماندار خاش خاطرنشان کرد: ظرفیت و تعداد ترانس های نصب شده ۶ دستگاه به ظرفیت ۵۵۰ کاوا و با حجم شبکه فشار ضعیف و متوسط ۴ کیلومتر است.
 
وي با بیان اینکه کمک به اقشارضعیف و روستای یکی از اهداف 37 ساله امام خمینی (ره) بوده، افزود: تلاش نظام بر این است تا حداقل شرایط و امکانات رفاهی را برای مردم روستای فراهم سازد تا از جابجایی و مهاجرت روستاییان جلوگیری شود.
 
چاكرزهي اظهار كرد: جمهوری اسلامی ایران پرتوی از فضایل و کرامات امام خمینی (ره) است که تأثیر بسزایی در به تصویر کشیدن دیدگاه مذاهب اسلامی به دشمنان صدر اسلام داشته است.
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 426580
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *