۰

تیم فوق تخصصی جراحی پلاستیک وارد زاهدان شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از ورود تیم فوق تخصصی جراحی پلاستیک در زاهدان خبر داد و گفت: هدف از حضور این تیم در استان، بررسی بیماری شکاف لب، کام، ناهنجاریهای مادرزادی جمجمه، فک و صورت در کودکان است.
تیم فوق تخصصی جراحی پلاستیک وارد زاهدان شد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، محمودرضا میری اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با عزم وسیعی که برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی دارد، حضور چنین افراد متخصص و متعهد را فرصتی برای ارائه خدمات بیش از پیش در جهت تامین سلامت انسان‌ها می‌داند و از آن استقبال خواهد کرد.
وی افزود: این کارهای ارزشمند نشانگر احساس مسئولیت به تمام مردم کشور و خصوصا مناطق کمتر توسعه یافته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: سختی‌های زیادی که در این منطقه مردم را تحت فشار قرار داده از آنان مردمی صبور و مقاوم ساخته که قطعا خدمت به آنها عبادت است.
سرپرست تیم فوق تخصصی جراحی پلاستیک گفت: بشر نماینده خداوند روی زمین است و تا زمانی که زنده است باید خدمتگزار مردم باشد.
کلانتر هرمزی افزود: خوشبختانه پس از پایه‌گذاری گروه در سال 1387، از تمام کشور استقبال فراوانی شد که روحیه‌ای مضاعف به این تیم داد.
وی با اشاره به این شعار که «محرومترین فرد نزدیکترین فرد به ما است» ادامه داد: آرزوی دیرینه من و اعضای گروه خدمتگزاری به مردم فهیم و صبور سیستان وبلوچستان بود که به لطف خدا و همت برترین جراحان پلاستیک کشور محقق شد.
گفتی است، هدف از حضور این تیم در استان، بررسی بیماری شکاف لب،کام، ناهنجاری‌های مادرزادی جمجمه، فک و صورت در کودکان است.
وی تصریح کرد: این تیم 17 نفره متشکل از جراحان پلاستیک، کودکان، مغز و اعصاب، متخصص بیهوشی، پزشک عمومی، پرستار و کارشناس اتاق عمل، قرار است که از تاریخ 18 بهمن ماه جاری لغایت 22 بهمن در دو شیفت صبح و عصر در بیمارستان علی‌ابن ابیطالب (ع) زاهدان نسبت به ویزیت و جراحی بیماران اقدام کنند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 426711
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *