۰

دختران جوان طعمه‌ای برای سرقت از مردان هوسران

سه سارق حرفه‌ای که با طعمه قرار دادن دختران، خودروهای مدل بالا را سرقت می‌کردند، پس از دستگیری جزئیات سرقت‌های خود را فاش کردند.
دختران جوان طعمه‌ای برای سرقت از مردان هوسران
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از جام جم، چندی قبل مردی با مراجعه به ماموران راز سرقت‌های اعضای این باند را فاش کرد. او به ماموران گفت: امروز دو دختر را سوار خودروی مدل بالای خود کردم که در میانه راه از من خواستند برایشان آبمیوه بخرم. مقابل مغازه‌ای توقف کرده و برای خرید آبمیوه به مغازه رفتم که در این هنگام پسری جوان پشت فرمان نشست و همراه دو دختر خودرو را سرقت کردند.
 
در ادامه افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. ردیابی‌ها نشان داد، اعضای این باند پس از سرقت خودرو، آن را در استان فارس می‌فروختند. سرانجام پسری جوان و سه دختر در این پرونده دستگیر شدند. جوان سارق در بازجویی گفت که دو مرد نیز با او همدست هستند که اکنون فراری‌اند.
 
در تحقیقات از وی مشخص شد او و همدستانش با دختران جوان دوستی خیابانی داشته‌اند و آنها را به دام انداخته و با همدستی آنها مردانی را فریب داده و خودروهایشان را دزدیده‌اند. تحقیقات از اعضای این باند نشان می‌داد آنها خودروهای سرقتی را به استان فارس منتقل می‌کردند و به بهانه فروش خودروها، خریداران را به محل خلوتی کشانده و با تهدید، پول آنها را نیز سرقت می‌کردند.
 
با تحقیقات پلیسی دو عضو دیگر باند در اصفهان و کرج شناسایی و دستگیر شدند. در بازرسی از خانه اعضای باند، بیش از 300 هزار دلار و دیگر ارزهای خارجی و مدارک خودروهای سرقتی کشف شد. درحال حاضر تحقیقات از متهمان درباره دیگر جرایم احتمالی آنها ادامه دارد و افرادی که در دام آنها گرفتار شده‌اند می‌توانند با مراجعه به پلیس آگاهی اصفهان شکایت خود را مطرح کنند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 426812
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *