۰

حمله شبانه مأموران شهرداري به يك كارواش در حضور پليس

مأموران شهرداري تهران در حضور مأموران پليس، به يك كارواش در سعادت‌آباد تهران يورش بردند و همزمان با تخريب محل، كارگران را با قمه و چماق كتك زدند.
حمله شبانه مأموران شهرداري به يك كارواش در حضور پليس
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، اين كارواش متعلق به مسجد قدس سعادت‌آباد است. يكي از كاركنان در شرح ماجرا گفت:ساعت يك نيمه شب، داخل كارواش بودم كه نگهبان تماس گرفت و گفت مأموران شهرداري براي پلمب محل آمده‌اند. خواستم در صورت داشتن حكم وارد شوند كه ناگهان عده زيادي حمله كردند.
 
يك ماشين آجر مقابل كارواش بود و مأموران شهرداري با سنگ به ما حمله كردند. كارگران كه آنها را از خواب بيدار كرده بودم، از ترس در جاي امن پناه گرفتند. يكي ديگر از كاركنان كارواش گفت: من وقتي با حادثه مواجه شدم با پليس تماس گرفتم، اما ديدم كه مأموران پليس هم در محل حضور دارند ولي مانع حمله مأموران نمي‌شوند.
 
همان لحظه يكي از مأموران  شهرداری  به من حمله كرد كه يكي از دنده‌هايم شكست. او با قمه ضربه‌اي هم به سرم زد كه زخمي شدم. بعد يك ميليون و 250 هزار تومان پولي را كه در جيب داشتم، سرقت كرد. آنها گاز اشك‌آور، باتوم و چاقو داشتند. حالا هم نمي‌دانم بايد از چه كسي شكايت كنم.

خادم مسجد هم در شرح ماجرا گفت: وقتي صداي مشاجره بلند شد، خودم را به كارواش رساندم كه ناگهان يكي از مأموران شهرداري ضربه‌اي به من زد كه سرم زخمي شد. من مأموران شهرداري را با لباس فرم و خودروهايي كه آرم شهرداري داشت، ديدم.
 
   واكنش شهرداري

اقبال شاكري، رئيس كميته عمران شوراي شهر تهران در واكنش به اين خبر گفت: رفتار مأموران شهرداري بدون ‌تدبير بود و قرار است گروهي حادثه اتفاق افتاده را بررسي كنند. وي درباره اختلاف گفت: پرونده به سال 84 مربوط مي‌شود‌ كه شهردار سابق تهران دستور داده بود 3 هزار متر زمين مجاور به مسجد تعلق گيرد، اما هيچ‌گاه سند اين زمين به مسجد منتقل نشده بود، همچنين مقرر شده بود تا تعيين تكليف نهايي، مسجد از اين زمين استفاده كند.
 
بعد از اين مذاكرات شهرداري زمين را براي تهاتر به شركت‌هاي ديگري واگذار كرد، اما مسجد همچنان از اين زمين به عنوان يك ملك وقف شده استفاده مي‌كرد. وي درباره رفتار مأموران شهرداري گفت: رفتار مأموران شهرداري تهران بدون تدبير بود. وقتي اين مسائل ابعاد اجتماعي پيدا مي‌كند به ويژه زماني كه پاي يك مسجد در ميان است، بايد عاقلانه‌تر عمل شود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 426816
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *