۰

کتاب بیماری‌های شایع در حج و راه‌های پیشگیری از آن تدوین شد

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به ضرورت شناسایی بیماری‌های شایع در حج و یکسان سازی پروتکل‌های درمانی، کتاب بیماری‌های شایع در حج و راه‌های پیشگیری از آن تدوین و آماده چاپ شده است.
کتاب بیماری‌های شایع در حج و راه‌های پیشگیری از آن تدوین شد
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، پیرحسین کولیوند با اشاره به اینکه همه ساله پزشکان زیادی با مرکز پزشکی حج و زیارت در زمینه حج و عمره همکاری می‌کنند بر لزوم شناسایی بیماری‌های شایع در حج و یکسان سازی پروتکل‌های درمانی تأکید کرد.
وی افزود: این کتاب در نگاهی جامع در هفت فصل به بررسی جغرافیایی بهداشتی کشور عربستان، توصیه‌های عمومی، و مروری بر بیماری‌های زنان، بیماری‌های اسکلتی عضلانی، بیماری‌های تنفسی، بیماری‌های قلبی، بیماری‌های پوستی و بیماری های اعصاب و روان می‌پردازد.
معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: در این کتاب نظرات متخصصان با تجربه که طی سال‌ها با مرکز پزشکی به حج مشرف شده و به شرایط محیطی حج کاملا واقف هستند گردآوری و سعی شده تا پزشکی که برای بار اول به این سفر معنوی مشرف می‌شود بهترین درک و شناخت را از این فضا داشته باشد.
کولیوند خاطرنشان کرد: تدوین و آماده سازی کتب آموزشی این مرکز با موضوعات مختلف همچنان ادامه دارد و خبر آنها به تدریج در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 426838
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *