۰
فرماندار خاش در گفت و گو با تفتان ما؛

پیروزي علي كرد کاندیدای اصولگرایان در حوزه انتخابيه خاش/ میزان مشارکت مردم خاش در انتخابات ۹۳ درصد بود/ خاش دومين حوزه انتخابيه بزرگ كشور از نظر وسعت است

فرماندار خاش گفت: علي كرد نماینده مردم شهرستان خاش در دهمین دوره مجلس توسط مردم انتخاب شد.
پیروزي علي كرد کاندیدای اصولگرایان در حوزه انتخابيه خاش/ میزان مشارکت مردم خاش در انتخابات ۹۳ درصد بود/ خاش دومين حوزه انتخابيه بزرگ كشور از نظر وسعت است
محمداكبر چاكرزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به نتايج دهمين انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان خاش، اظهار كرد: علي كرد  به عنوان نماینده مردم شهرستان خاش در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی مردم این شهرستان انتخاب شد.
 
وي مجموع آرای صحیح ماخوذه در اين شهرستان را يكصد و پنج هزار و 462 رأی اعلام کرد و افزود: از مجموع آرای صحیح  اخذ شده در این حوزه انتخابیه آقای علي كرد با کسب ۶٠ هزار و 353 رای به عنوان نماینده مردم شهرستان خاش در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.
 
چاكرزهي گفت: امان الله كردي تمنداني نیز با کسب چهل و پنج هزار و 116 رأی، در این انتخابات، عنوان دوم را به خود اختصاص داد.
 
وي با اشاره به نتايج مجلس خبرگان رهبري در شهرستان خاش، اذعان كرد: انتخابات خبرگان رهبری از مجموع نود و يك هزار و 779 راي، مولوی علي احمد سلامی مشهور به نذيراحمد سلامي با کسب شصت و يك هزار و 442 رای ماخوذه و آیت الله سلیمانی با کسب دويست و بيست و نه هزار و 55 رای ماخوذه به مجلس خبرگان رهبری راه یافتند.
 
وی با بيان اينكه میزان مشارکت مردم شهرستان خاش در انتخابات امسال 93 درصد بود، تصريح كرد: مردم شهرستان خاش از نخستین ساعات صبح روز اخذ رای برای انتخاب نماینده خود در دهمین دوره مجلس شورای در شعبه‌های اخذ رأی شهرستان حضور یافتند.
 
فرماندار خاش با بيان اينكه شهرستان خاش بعد از شهرستان ايرانشهر بزرگترين حوزه انتخابيه كشور از نظر وسعت است، خاطرنشان كرد: ما همت دست اندركاران انتخابات در كمترين زمان ممكن شمارش آرا انجام و اطلاع رساني شد.
 
وي گفت: در شهرستان خاش 172 شعبه اخذ رأی برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری فعالیت كردند.
 
چاكرزهي خاطرنشان كرد:در روند برگزاري اين انتخابات تخلف چشمگيري مشاهده نشد و دونامزد پس از اعلام نتايج هيچگونه شكايتي نداشتند.
 
وي اذعان كرد: تشکیل صفوف طولانی در حوزه‌های اخذ رأی شهرستان خاش از نکاتی بود که امسال توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود.
 
چاكرزهي در خصوص تاثیر حضور باشکوه مردم در انتخابات بر پیشبرد سیاست‌های نظام و دولت در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی، گفت: هرچه حضور مردم در صحنه بیشتر و پرشورتر باشد دولت با اقتدار بیشتری در صحنه‌های بین‌المللی حضور می‌یابد.
 
وی ضمن تشكر و قدرداني از معتمدين و سران طوايف در برگزاري اين انتخابات سالم و پرشور، افزود: حضور مردم پشتوانه محکمی برای پیشبرد سیاست‌های نظام و زمینه مناسبی برای احقاق حقوق ملت ایران است و قطعا انتخابات امروز نیز روحیه مضاعفی برای مسئولان نظام خواهد بود.
 
رییس ستاد انتخابات شهرستان خاش در واکنش به اعلام نتایج انتخابات در فضای مجازی، گفت: هر گونه خبری که از سوی ستاد انتخابات شهرستان اعلام نشود مورد تایید نیست.
 
وي از حضور مردم شهرستان خاش در انتخابات هفتم اسفند و زحمات دست اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر و قدردانی کرد.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 427851
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *