۰

پیام تبریک پايگاه خبري تحليلي تفتان ما خطاب به مهندس علي كرد نماینده منتخب مردم شهرستان خاش

مديريت و اعضاي هيات تحريريه پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما در پيامي به مردم شهرستان خاش بابت خلق حماسه سیاسی و انتخاب علي كرد بعنوان نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي تبريك گفت.
پیام تبریک پايگاه خبري تحليلي تفتان ما خطاب به مهندس علي كرد نماینده منتخب مردم شهرستان خاش
به گزارش تفتان ما، مديريت و اعضاي هيات تحريريه پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما در پيامي به مردم شهرستان خاش بابت خلق حماسه سیاسی و انتخاب علي كرد بعنوان نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي تبريك گفت، متن این پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان خاش بار دیگر با حضور با شکوه خود در انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و  دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگ زرینی را در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران رقم زدند و باحضور خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی کوبیدند.
 
مردم ثابت کردند به انقلاب اسلامی ایران عشق می ورزند و همواره پشتیبان و محافظ انقلاب خود خواهند بود.
 
اکنون که با رای بالا و قاطع مردم مومن و متدین شهرستان خاش برادر ولایتمدار، ارزشی و اصولگرا جناب آقای مهندس علي كرد به مجلس شورای اسلامی راه یافته اند توفیقات روز افزون ایشان را از خداوند متعال خواستاریم و امیدواریم در سایه رهنمود های مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله پیروز و سربلند باشند.
 
مردم شهرستان خاش با انتخاب شایسته خود ثابت کردند دوران برخی که خود را پدرخوانده خاش می دانستند و حمایت خود از یک نفر را به منزله پیروزی قطعی او در انتخابات قلمداد می کردند به پایان رسیده و دوران جدیدی آغاز شده است.
 
امیدورایم نماینده با سابقه درخشان، محبوب و پرانرژی شهرمان همچون گذشته در درجه اول پیگر شان اصلی نمایندگان مجلس که همان قانونگذاری است بوده و در درجه دوم مشکلات شهرستان اعم از اقتصادمقاومتي، امنیت، اشتغال و … را با قوت و تمام توان پیگری نمایند. ان شا الله
 
مديريت و اعضاي هيات تحريريه پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 427867
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *