۰
امام جمعه موقت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

رزمایش پیامبر اعظم (ص) اقتدار، آمادگی و صلابت نیروهای نظامي را به جهان نشان داد/ بیانیه اجلاس استانبول همسو با اهداف رژیم صهیونیستی است

امام جمعه موقت شهرستان خاش گفت: رزمایش پیامبر اعظم (ص) اقتدار، آمادگی و صلابت نیروهای نظامي را به جهان نشان داد و به جهانيان صابت كرد كشور ايران اسلامي همواره آماده مبارزه با استكبار است.
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام عيسي كياني در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با بيان اينكه بهترین اسوه و الگو سبک زندگی و سیره اهل بیت(ع) است، اظهار كرد: پيامبر مكرم اسلام(ص) و اهل بيت عصمت و طهارت(ع) راهکارهای عملی و نظری قابل توجهی را پیرامون جنبه‌های اخلاقی و رفتاری جامعه ارائه کرده‌اند.
 
وي با بيان اينكه امانت داري، خدامحوري و مبارزه با فقر و فساد در زندگي ائمه مشهود بود، افزود: اگر ميخواهيم در دنيا و آخرت رستگار و پرهيزگار شويم بايد از دستورات كلام الهي و پيامبر مكرم اسلام(ص) پيروي كنيم.
 
حجت الاسلام كياني با محکوم کردن سخن وزیر خارجه آمریکا که گفته داعش ساخته دست روسیه، اسد و ایران است، گفت: همین شخص در کتاب خود می‌نویسد ما با مسافرت به د‌ه‌ها کشور داعش را جهت مقابله با حزب‌الله پایه‌ریزی کردیم.
 
وي با انتقاد شدید از پیش‌نویس قطعنامه سازمان کنفرانس اسلامی که قرار است امروز صادر شود، تصریح کرد: در این پیش‌نویس به جای محکومیت عاملان اصلی جنایات منطقه یعنی آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان، ایران و حزب‌الله و مبارزان اصلی با داعش محکوم شده است.
 
حجت الاسلام كياني ضمن تبريك هفته ارتش و سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، افزود: امروز تقویت بصیرت دینی و سیاسی و افزایش اقتدار دفاعی و نظامی کشور بسیار لازم است و هرچه اقتدار دفاعی کشور قوی‌تر باشد اقتدار سیاسی نیز افزایش می‌یابد.
 
وي خاطرنشان كرد: ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران باید با مجهز کردن خود به پیشرفته‌ترین سلاح‌های نظامی روز از میهن اسلامی و انقلاب اسلامی با تمام قدرت و توان خود دفاع کنند.
 
وی با اشاره به فرارسيدن ماه مبارك رجب، گفت: ماه رجب فرصتي جهت طهارت و پاكيزگي انسان است و مراسم معنوي اعتكاف از فرصت‌های ماه رجب محسوب می‌شود و با استقبال جوانان مواجه شده است.
 
امام جمعه موقت شهرستان خاش با قدردانی از برگزارکنندگان رزمایش پیامبر اعظم (ص)، خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش مذکور در استان سیستان و بلوچستان اقتدار، آمادگی و صلابت نیروهای نظامي برای برقراری امنیت در مرزهای شرقی را به جهان نشان داده است.
 
وي، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را ولایی، مستقل، خودکفا و مقتدر خواند و یادآور شد: در دوران دفاع مقدس نیروهای ارتشی 48 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کردند.
 
حجت الاسلام كياني با تبریک سالروز ولادت حضرت امام علی (ع) و حضرت امام جواد (ع) اظهار كرد: این دو امام بزرگوار الگویی به تمام معنا برای حرکت جامعه به سوی بندگی و تقواست.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب: 431103
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *