۰
تفتان ما از ايجاد آرامش در خاش گزارش مي دهد؛

دستگيري ۶ سارق مسلح در خاش/ شهرستان خاش از امنیت خوبی برخوردار است

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از دستگیری 6 سارق مسلح در شهرستان خاش خبر داد.
به گزارش تفتان ما، در حالی در روزهای گذشته خبرهای همچون سرقت مسلحانه چند خودرو  و تعدادی از سوپر مارکت های سطح شهر و همچنین به گلوله بستن خودروي پليس راه خاش – زاهدان و نيز تيراندازي به طرف تعدادی از شهروندان بیگناه خاشی و ساير خبرهاي تاسف بار از شهر خاش به گوش می رسید و فضاي مجازي مملو از اين خبرها شده بود و مردم با ترس و لرز در خیابان ها قدم می گذاشتند، اما در روز گذشته خبری خوشحال کننده به دست ما رسید که حاکی از دستگیری چند نفر از این اشرار و سارقان بود.
 
در این خصوص خبرنگار تفتان ما جهت انتشار جزئيات بیشتر این دستگیری به سراغ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش و سارقین مسلحی که در زندان به سر می برند رفته و با آن ها گفت و گویی را انجام داده است.
 
*6 شرور و سارق مسلح طی عملیاتی پیچیده در خاش دستگیر شدند
سرهنگ غلامرضا اربابی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با فعال كردن شبكه منابع و بسيج كليه عوامل و تلاش شبانه روزي ماموران نيروي انتظامي شهرستان خاش در نهايت طي عملياتي پيچيده عاملين تيراندازي به سمت عوامل پليس راه و ساير سارقين مسلح كه شهر را خواستند ناامن جلوه دهند، شناسايي شدند.
 
وي افزود: ماموران گشت انتظامی شهرستان خاش حین ماموریت به سرنشینان یک دستگاه پژو كه اثراتي از تيرخوردگي نيز بر روي آن مشاهده شده بود، مشكوك شده و فرمان ايست را صادر مي كنند.
 
سرهنگ اربابي ادامه داد: سارقان مسلح به فرمان ايست توجه نكردند و اقدام به فرار كرده كه با هوشياري و اشراف اطلاعاتي؛ ماموران پس از تعقيب گريز آنها را مجبور به توقف كرده و دستگير كردند.
 

 
وي با بيان اينكه پس از دستگيري اين سارقان، با شاكيان جهت شناسايي چهره آنها تماس گرفته شد، گفت: پس از شناسايي آنها توسط شكات، سارقان نيز به جرم خود اعتراف كردند و جهت شناسايي ساير عوامل با پليس همكاري كردند.
 
سرهنگ اربابي اذعان كرد: ماموران نيروي انتظامي خاش با همكاري سارقان دستگير شده به مخفيگاه اصلي سارقان رفتند و در عملياتي غافلگيرانه ساير سارقان را نيز دستگير و روانه زندان كردند.
 
وي بيان كرد: یکی از عوامل اصلی تیراندازی ها که منجر به قتل و زخمی شدن تعدادی از شهروندان خاشی شده بود با هویت”ب-ص” که در این جنایاتها نقش مستقیم داشته و اعتراف به تیراندازی کرده است به همراه 5 نفر از همدستانش با هویت های “م-ج”، “ا-ج”، "م-ج"، "ي-ك" و "م-ك" كه با ایجاد رعب و وحشت آسایش و امنیت مردم را به خطر انداختند دستگیر شدند و امنیت و آرامش نسبی در شهرستان برقرار شده است.
 

 
سرهنگ اربابي خاطرنشان کرد: اين سارقان در هفته هاي گذشته در گروگانگیری، سرقت مسلحانه، نگهداری گروگانها، قتل و ناامنی و رعب و وحشت در سطح شهرستان خاش دخالت داشتند.
 
وي اذعان كرد: در اين عمليات، تعدادي قبضه سلاح، تيغه خشاب، فشنگ و همچنين دو خودرو پژو 405 و تويوتا كشف و ضبط شده است.
 

 
سرهنگ اربابي اظهار كرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و سپس روانه زندان شدند.
 
*سارقان مسلح: اغفال شده ايم
این شش سارق مسلح در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن اعتراف به جنایات خود و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهرستان، اظهار كردند: قبل از انجام اين حوادث رفتيم در سطح شهر برای خود مواد مخدر از نوع “شیشه” و "مشروبات الكلي"خریداری و در گوشه ای از شهر آن را استعمال کرد.
 
این سارقان با بيان اينكه چون "مشروبات الكلي" مصرف كرده بوديم از خودمان چيزي نميدانستيم، مدعی بودند: که پس از استعمال مواد مخدر در سطح شهر رفتيم و اقدام به تيراندازي به سمت شهروندان و سرقت از سوپرماركت ها كرده ايم.
 

 
شش سارق دستگیر شده با بيان اينكه از اقدام خودمان پشيمان هستيم، گفتند: ما اغفال شده بوديم و در حال حاضر با نيروي انتظامي همكاري ميكنيم و تمامی اطلاعات خود را در اختیار نیروی انتظامی قرار می دهیم.
 
تعدادی از شهروندان خاشی با شنیدن این اقدامات در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما ضمن اظهار خوشحالی و تشکر از اعضای شورای تامین از ماموران امنیتی خواستند هرچه زودتر اين افراد را به اشد مجازات محكوم كنند.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 431220
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *