۰
در كمتر از ۲۴ ساعت؛

عاملين شهادت ماموران نيروي انتظامي خاش به درك واصل شدند/ هلاكت ۳ تروريست پاسخ شديد پليس به اشرار + تصاوير

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش از هلاکت 3 تن از عاملين شهادت ماموران نيروي انتظامي شهرستان خاش خبر داد.
سرهنگ غلامرضا اربابي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در درگيري شب گذشته ماموران نيروي انتظامي شهرستان خاش با اشرار مسلح سه تن از اين ماموران جان بركف شهيد شدند كه با تلاش و استفاده از اقدامات گسترده اطلاعاتی، اشرار مسلح در دام ماموران نيروي انتظامي گرفتار شدند.
 
وی با اشاره به واکنش سریع نيروهاي نظامي و انتظامي و غافلگیری اشرار، افزود: ماموران نيروي انتظامي خودروی پژو 405  ضاربین به همراه اجساد 2 تن از قاچاقچیان مسلح که توسط راننده خودرو رها شده بود را در روستاي اكبرآباد شهرستان کشف و ضبط کردند.
 
سرهنگ اربابي با بيان اينكه جسد فرد سوم نیز به همراه چهار قبضه سلاح و مقاديري مواد مخدر کشف و تحویل مقامات قضایی شد، تصريح كرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری راننده متواري و سایر قاچاقچیان ادامه دارد.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، اداره كل اطلاعات سیستان و بلوچستان و سربازان گمنام امام زمان(عج) با انجام كار دقیق اطلاعاتی و بررسی منطقه و با تدبیر شورای تامین، همكاری بسیار خوب دادستان، فرمانده سپاه، قرارگاه فرعی قدس سپاه خاش به محوریت اداره كل اطلاعات استان موفق شدند كه جنازه 3شرور به هلاكت رسیده را شناسایی، كشف و به پزشكی قانونی تحویل دهند.
 

.

.

.

.

 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب: 431442
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *