۰

طايفه مرادزهي حمله اشرار مسلح به پرسنل نيروي انتظامي شهرستان خاش را محكوم كرد

طايفه مرادزهي در بیانیه ای ضمن محكوميت اقدام تروريستي و به شهادت رساندن 3 تن از پرسنل نيروي انتظامي شهرستان خاش، آمادگی خود را برای حضور در عرصه های مختلف و همگامی با نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت اعلام کردند.
به گزارش تفتان ما، طایفه مرادزهی در محكوميت اقدام تروريستي اشرار مسلح در شهرستان خاش، را  به شدت محکوم كردند.
 
در اين بيانيه آمده است:
 
«إنا لله و إنا إلیه راجعون»
با نهایت تأسف و تألم مطلع شدیم که تنی چند ازماموران جان برکف نیروی های انتظامی شهرستان خاش به شهادت رسیدند وتعدای مجروع شدند شهادت افرادی که از این آب و خاک و ناموس و حیثیتمان دفاع می‌کنند چگونه قابل پذیرش است؟ نیروی انتظامی تنها حافظ سرزمینی ما نیست بلکه از حیثیت و آبروی ما نیز پاسداری می‌کند. به شهادت رساندن کسانی که حافظ حیثیت و آبروی ما هستند نه تنها شرعی نیست بلکه با هیچ اصل اخلاقی هم قابل جمع شدن نیست.
 
اين بيانيه مي افزايد: این جنایت را کسانی انجام می‌دهند که به دنبال تخلیه عقده‌های پلید روانی خود هستند و این اقدامات به شدت از نظر من محکوم است.
 
این نوع اقدامهای که در سیستان وبلوچستان  اتفاق می‌افتد شرعا حرام است. اسلام دین اخوت و رحمت است و ریختن خون انسان بی‌گناه حرام است و هر کسی که عقل و شعور داشته باشد این اقدامات را محکوم می‌کند.
 
در ادامه اين بيانيه آمده است: در بلوچستان کارهای خوب عمرانی و اقتصادی در حال انجام و پیگیری است و کسانی که در آن طرف مرزها هستند نمی‌خواهند این پیشرفت‌ها بیشتر بشود.
 
در پایان برای شهدای این حادثه علو درجات، برای مجروحین شفای عاجل و برای خانواده‌های شهدا صبر جمیل را از بارگاه الهی آرزومنديم.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 431495
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *