۰

شکست بایرن مونیخ مقابل اتلتیکو مادرید

دیدار رفت اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمان با برتری شاگردان سیمئونه خاتمه یافت.
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دیدار رفت  از ساعت 23 و 15 دقیقه اتلتیکومادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف بایرن مونیخ رفت.
این مصاف در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود اتلتیکو مادرید خاتمه یافت.
تک گل بازی را سائول در دقیقه 11 برای اتلتیکو به ثمر رساند.
غیبت دیگو گودین ستون اصلی خط دفاع اتلتیکو و توماس مولر در خط حمله بایرن از اتفاقات مهم ابتدای بازی بود.
بازی با پرس و فشار شدید بازیکنان اتلتیکو روی شاگردان پپ در زمین  بایرن آغاز شد.15 دقیقه اول بازی شکل و نظم خاصی نداشت و هر دوتیم با تحت فشار قرار دادن بازیکن حریف قدرت بازسازی و طراحی حملات را از یک دیگر گرفته بودند گرچه شاگردان سیمئونه میل بیشتری به این امر داشت.تک گل نیمه اول هم بر خلاف شرایط بازی و روی یک حرکت کاملا انفرادی و تکنیکی برای اتلتیکو به ثمر رسید.

 
پپ با استفاده از آلابا و مارتینز در خط دفاع که هر دو بازیکن خط میانی هستند قصد داشت با اتکا به قدرت بازی سازی این دو طراحی حملات را از انتهای زمین با تسلط بیشتر انجام شود تا بتوانند از پرس اتلتیکو در زمین خودی خارج شوند اما در نیمه اول این ترفند هوشمندانه ناکام ماند تا نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود اتلتیکو خاتمه یابد.

 
نیمه دوم بر خلاف انتظارات با میدان داری بایرن در مادرید آغاز شد و پاس‌های متعدد شاگردان پپ شکل بهتری به بازی داد و این روند تا انتهای بازی ادامه داشت اما در نهایت پپ هم نتوانست از دیوار بلند دفاعی سیمئونه در ویسنته کالدرون بالا برود.
نکته جالب اینکه اتلتیکو خیلی زود با آغاز نیمه دوم پرس در زمین حریف را از دستور کار خارج کرد و با 11 نفره در زمین خودی و محوطه جریمه جمع شد و روزنه‌های عبور مهاجمان بایرن را بست و در انتها این مصاف حساس با برتری میزبان خاتمه یافت.
دیدار برگشت دو تیم سه شنبه هفته آینده به میزبانی بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آره‌نا برگزار خواهد شد.
دیدار فینال 8 خرداد ماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ راه دانا
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 431504
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *