۰

گل‌محمدی: برخی برای ذوب آهن دایه مهربان‌تر از مادر هستند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: فردا فرصت خوبی برای کسب سهمیه آسیایی است.
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، یحیی گل‌محمدی که قرار بود ساعت 18 در نشست خبری شرکت کند ابتدا اعلام کرد که به دلیل دوری تمرین از سالن در نشست خبری شرکت نمی‌کند و سپس از طرف مدیر رسانه‌ای ذوب آهن تماس گرفته شد که اگر نیم ساعت منتظرم بمانید به نشست می‌آیم! در نهایت سرمربی تیم ذوب آهن با تاخیری حدود یک‌ساعته در نشست خبری حاضر شد و گفت: بخاطر تاخیر عذرخواهی می‌کنم. فردا فرصت خوبی است برای اینکه بتوانیم حداقل امیدوار به کسب سهمیه آسیایی باشیم و تلاش کنیم. یکسری مشکلات داریم که بخاطر مصدومیت‌ها و محرومیت‌هاست. تیم پدیده قابل احترام است. نتایج خوبی گرفته است. برای پدیده و هم برای ما بازی سختی است و باید از فرصت‌هایی که به دست می‌آوریم استفاده کنیم. مهاجمان فرصت طلب خوبی دارد. خوشحالم که در شهر مشهد هستم. امیدوارم بازی خوبی از نظر کیفی شاهد باشیم و هرکسی بازی را می‌بیند راضی باشد.
سرمربی تیم ذوب آهن در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: تعداد مصدومان و محرومان ما زیاد هستند. تبریزی، احمدزاده و حدادی‌فر محروم هستند. رضایی و حمام مصدوم هستند.
سرمربی ذوب آهن در مورد بازیکنان مشهدی احسان پهلوان و حجت حق‌وردی گفت: بازیکنان خوب و با اخلاقی هستند و جا دارد که بازهم پیشرفت کنند. خوشحالم که مربی این بازیکنان هستم.
وی در مورد علت افت تیمش در لیگ برتر گفت: به این مساله اعتقادی ندارم. در هر صورت من اعتقادم این است که برای تیم های ایرانی معقول نیست که هم در لیگ برتر قهرمان شوند، هم در آسیا از گروهشان صعود کنند و هم فینالیست جام حذفی باشند. از نظر فیزیولژیکی هم فشار زیادی به بدن بازیکنان ما وارد می‌شود. حتی اگر دغدغه‌ای از نظر مالی و امکاناتی نداشته باشیم ولی در ایران این دغدغه‌ها را هم داریم. مشکلات خاص خودمان را داریم. توقعات از تیم ذوب آهن زیاد است. به نظرم برخی دایه مهربان تر از مادر برای این تیم شده اند. ذوب آهن مشکلات مالی هم دارد و فقط 50 درصد دریافتی‌ داشته‌ایم و تلاش می‌کنیم که این مشکلات را بروز ندهیم.  تیم ما فینالیست جام حذفی است، از گروه‌مان در آسیا صعود کرده‌ایم و مطمئن باشید که بازیکنان ما چه مشکلات باشد چه نباشد برای اعتلای نام ذوب آهن تلاش می‌کنیم.
گل‌محمدی در مورد اینکه جدایی احتمالی قاسم حدادی‌فر هم مربوط به همین مشکلات بود گفت: نه منظورم مشکلات مالی بود و این مشکلات را درون تیم حل کرده‌ایم.
وی در مورد شانس قهرمانی در لیگ برتر گفت: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. 2 بازی از 3 بازی را ببرد قهرمان می‌شود.
انتهای پیام/ راه دانا
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 431505
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *