۰

همایش نقد طرح تحول سلامت برگزار می‌شود

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور از برگزاری همایش نقد طرح تحول سلامت با محوریت سازمان نظام پرستاری کشور خبر داد.
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، علی محمد آدابی رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور گفت: همایش نقد واقعی طرح تحول سلامت در تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال جاری به همت سازمان نظام پرستاری کشور در تهران برگزار می‌شود. 
وی عنوان کرد: طی این همایش با توجه به مقالات ارسال شده به دبیرخانه در زمینه موضوعات و محورهای همایش در خصوص آثار و تبعات سیاسی،‌ اقتصادی و اجتماعی اجرای طرح تحول نظام سلامت و نیز نقش و اهمیت جایگاه پرستار در طرح تحول نظام سلامت بحث و گفت‌وگو خواهد شد.
رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور درآخر افزود: این همایش با حضور اساتید، پژوهشگران، مسئولین، نمایندگان محترم مجلس و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و مسئولین و کارشناسان مدیریت و برنامه ریزی کشور، وزارت رفاه و تعاون و شورای عالی بیمه در تاریخ 20 اردیبهشت ماه در تهران برگزار خواهد شد.
پیش از این قرار بود همایش دیگری توسط موسسه ملی تحقیقات سلامت با عنوان همایش ملی نقد عملکرد دولت با نگاهی به طرح تحول سلامت با هدف بررسی دستاوردها و چالش‌های این طرح برگزار شود که به دلایل نامعلوم برگزاری آن به بعد موکول شد.
این موسسه اطلاعیه به این شرح منتشر کرد:به اطلاع شرکت‌کنندگان در فراخوان و مدعوین دومین همایش ملی نقد عملکرد دولت یازدهم می‌رساند برگزاری همایش که مقرر گردیده بود روز ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۵ برگزار شود، به زمان دیگری درسال جاری موکول شد و تاریخ قطعی همایش متعاقبا به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 431528
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *