۰

راه‌اندازی بزرگ‌ترین شهر سلامت کشور در شیراز

استاندار فارس گفت: در راستای ترویج و توسعه گردشگری سلامت به‌زودی بزرگ‌ترین شهر سلامت کشور در شیراز راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، سید محمدعلی افشانی ظهر امروز در حاشیه چهارمین کنگره بین‌المللی کاشت حلزون ناشنوایی و علوم وابسته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث شهر سلامت در زمینی به وسعت 800 هکتار نقطه عطفی در استان فارس به‌ویژه شهرستان شیراز به‌عنوان قطب توریسم پزشکی است.
وی با اشاره به اینکه توانایی انسان‌ها در گرو دانایی و دانایی وابسته به شنوایی است، افزود: عمل جراحی کاشت حلزون شنوایی، انقلابی در حوزه پزشکی محسوب می‌شود و علاوه بر آن استان فارس در عمل پیوند کبد، کلیه و شنوایی سرآمد کشور است.
استاندار فارس خاطرنشان کرد: برپایی چنین کنگره‌های بین‌المللی موجب تبادل و مبادله اطلاعات علمی در کوتاه‌ترین زمان بین اساتید، صاحب‌نظران برجسته دنیا می‌شود.
افشانی تصریح کرد: بدون داشتن جامعه‌ای سالم، پویا، بانشاط و بااخلاق توسعه و پیشرفت امکان‌پذیر نیست، چراکه پایه انسان سالم، جامعه سلام است.
وی سلامتی را عامل توسعه اقتصادی و اجتماعی برشمرد و گفت: ضریب بهره‌وری انسان بیمار در ادارات و دیگر مراکز تولیدی بسیار اندک و ناچیز است و ضربه جبران‌ناپذیری را به توسعه و پیشرفت وارد می‌کند.
نماینده ارشد دولت در فارس بیان داشت: در بخش‌های مختلف جامعه دچار آسیب هستیم و امیدواریم که با رعایت اخلاق پزشکی این شاهد معضلات کمتری در حوزه درمان باشیم.
انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 431536
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *