۰

کنارک را به عنوان یک شهر زیبای ساحلی بیشتر معرفی کنیم

فرماندار کنارک گفت: با همراهی و کمک شوراها باید شهر کنارک را به عنوان یک شهر زیبا و بی‌نظیر ساحلی در منطقه با تمام ظرفیت‌ها بیشتر معرفی کنیم.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، عصر امروز بیژن بختیار در دیدار اعضای شورای اداری با اعضای شورای اسلامی شهر و بخش مرکزی کنارک، اظهار کرد: این دیدار در راستای تکریم اعضای شوراها و تقدیر از فعالیت‌ها و زحمات آنها برگزار شده است.
فرماندار کنارک با اشاره به جایگاه واقعی شوراها در راستای پیشبرد سریع برنامه‌های دولت و با همکاری مردم افزود: شوراها دارای حدود و اختیارات خاصی هستند و از جمله شورای عالی استان‌ها حق دارد در حدود وظایف خود طرح‌هایی تهیه و به مجلس شورای اسلامی برای قانون‌گذاری ارائه کند.
این مسئول ادامه داد: در شهر کنارک شوراها همراه و همگام با سیاست‌ها و برنامه‌های دولت و با اشرافیت کامل و آگاهی از قوانین در تصویب مصوبات شورا و شهرداری اقدامات خوبی انجام داده‌اند.
بختیار با بیان اینکه شوراها باید یار و یاور دولت در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ها باشند، ادامه داد: با همراهی و کمک شورا باید شهر کنارک را به عنوان یک شهر زیبا و بی‌نظیر ساحلی در منطقه با تمام ظرفیت‌ها معرفی و مطرح کنیم.
امام جمعه کنارک نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد: هر چه سریع شاهد رفع مشکلات زیر ساختی و عمرانی شهر کنارک باشیم.
حجت الاسلام موسی زارعی تعامل شورای اسلامی شهر را با ارگان‌های دولتی برای بهبود وضعیت شهر را خوب ارزیابی کرد و از شوراها خواست با تلاش و پشتکار بیشتری برنامه‌های شهری را با کمک شهردار دنبال کنند.
عبدالحمید آران رئیس شورای اسلامی شهر کنارک نیز در این مراسم گفت: شورای اسلامی شهر تمام سعی و تلاش خود را جهت بهبود وضعیت شهری را خواهد کرد.
گفتنی است، در پایان این دیدار از اعضای شورای اسلامی شهر کنارک تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 431539
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *