۰
طي بيانيه/

تقدیر طايفه شهنوازي از اقدام به موقع نیروی‌زمینی سپاه در هلاکت عاملان جنایت شهرستان خاش

طايفه شهنوازي كه يكي از بزرگترين طوايف استان است، در بیانیه ای ضمن محكوميت اقدام تروريستي و به شهادت رساندن 3 تن از پرسنل نيروي انتظامي شهرستان خاش، از اقدام به موقع نیروی‌زمینی سپاه در هلاکت عاملان جنایت شهرستان خاش تقدير و تشكر كردند.
به گزارش تفتان ما، طایفه شهنوازي از اقدام به موقع نیروی‌زمینی سپاه در هلاکت عاملان جنایت شهرستان خاش تقدير و تشكر كردند.
 
در متن اين بيانيه كه توسط واحد فرهنگي اين طايفه ارسال شده، آمده است:
 
ما از حادثه پیش آمده حمله اشرار وافراد مسلح وآشوب گرشدیدا نگران هستيم.این موضوع واضح برای تمام مردم است که این افراد مزدوران کشورهای استعمار گر همچون آمریکا واسرائیل می باشندکه می خواهند به اهداف شوم وپلیدشان که تفرقه بین مردم است و می خواهند وحدت وهمدلی که در جامعه داریم از بین ببرند و باعث سلب آرامش وآسایش جامعه باشند.
 
اين بيانيه مي افزايد: اما خداوند متعال را شاکرم که مزدوران دشمنان نظام وانقلاب را به سزای اعمالشان رسیدند ودشمنان ما متوجه باشندکه مامرزداران آماده ایم تا با جان ودل از مرزوبوم کشورمان دفاع بکنیم وحاضریم تمام جانهایمان را در دفاع وامنیت شهر وکشورمان فدا بکنیم که این موضوع دفاع از آب وخاک توسط پدران ونیاکان ما در ادوار گذشته ثابت شده است به تمام دنیا که ما مرزداران نمی گذاریم و نخواهیم گذاشت که کوچکترین موضوعی امنیت کشور ما را تهدید نماید.
 
آری ما از نسل سردار جیند خان هستیم سرداری که با زیرکی اش حماسه دره نالک را آفرید و دشمنان و استعمار گران را از کشوربیرون راند.
 
در ادامه اين بيانيه آمده است: این پیروزی بزرگ و هلاکت دشمنان را مدیون سپاه پاسداران و بسیجیان جان برکف می باشیم بسیجیانی که از جان وآرامش خودشان گذشتند تا ما آرامش وآسایشی داشته باشیم واین یک نعمت بزرگ الهی می باشد که به ما چنین بسیجیان مخلصی عنایت فرموده است.
 
جا دارد از قرارگاه سپاه قدس کمال تشکر وقدر دانی راداشته باشم که به موقع وکمتر از 24ساعت این مزدوران راشناسایی وبه هلاکت رساندند و آرامش وآسایش را به جامعه هدیه دادند.
 
در خاتمه اين بيانيه آمده است: از طرف طایفه شهنوازی خداقوت و سر افرازی را برای برای تمام مسئولین سپاه از خداوند متعال تقاضا دارم وطول عمر با برکت وعزت را برای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای را از ایزد منان مسئلت داريم.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 431587
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *