۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بازهم مثل هميشه با عظمت و اقتدار امنيت را در منطقه ايجاد كرد/ کارگران ستون‌های تولید داخلی و اقتصاد مقاومتي هستند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بازهم مثل هميشه با عظمت و اقتدار امنيت را در منطقه ايجاد كرد و توانست عوامل تيراندازي به سمت ماموران نيروي انتظامي خاش را در كمترين زمان ممكن به درك واصل كند.
نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بازهم مثل هميشه با عظمت و اقتدار امنيت را در منطقه ايجاد كرد/  کارگران ستون‌های تولید داخلی و اقتصاد مقاومتي هستند
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با اشاره به فرارسيدن بعثت پيامبرمكرم اسلام(ص)، اظهار كرد: يكي از مهمترين پديده هاي جهان بشريت بعثت خاتم الانبياؤ بود كه پيامبر مكرم اسلام(ص) و پیام‌های بعثت جهانی و جاودانی به شمار می‌آید.
 
وی با تأکید بر اینکه جوانان باید به خصوصیات این پیامبر رحمت توجه ویژه‌ای داشته باشند، افزود: گاهی غربی‌ها ادعا می‌کنند که حضرت عیسی پیامبر صلح بوده درصورتی که صلح و رحمت با یکدیگر فرق دارد و از همه مهمتر آنان که خود را پیرو حضرت عیسی می‌دانند در دنیا به دنبال جنگ‌طلبی، خشونت و تجاوز هستند.
 
وي با اشاره به هفته كارگر، خاطرنشان كرد: کارگران ستون‌های تولید داخلی و اقتصاد مقاومتي هستند و در مسیر تولید و ایجاد ارزش افزوده جهت محصولات و خدمات موجود در ايران گام بر می‌دارند و تحقق اقتصاد مقاومتی تا حد زیادی وابسته به کار کارگران است.
 
مولوي شهنوازي گفت: وقتی اجناس داخلی از نظر کیفیت و قیمت با اجناس خارجی قابل رقابت باشند، به طور قطع بازار محصولات داخلی رونق می‌یابد.
 
وي با اشاره به هلاكت اشرار و عوامل تيراندازي به سمت ماموران نيروي انتظامي خاش، تصريح كرد: نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بازهم مثل هميشه با عظمت و اقتدار امنيت را در منطقه ايجاد كرد.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به برداشت 2 ميليارد دلار از پولهاي بلوكه شده ايران، خاطرنشان كرد: نقض آشکار برجام از سوی آمریکا گواهی بر بدعهدی این کشور در رفتار با ملت‌های دنیا و مخصوصا کشور ماست.
 
وی تصریح کرد: بارها رهبر معظم انقلاب بدعهدی و بدقولی دولت آمریکا را بیان داشته و در سخنان خود در جمع کارگران کشورمان نیز باز سخن از بدعهدی آمریکا را یادآوری کردند که می‌طلبد مسئولان کشور این حقیقت را درک کنند که مشکل کشور در حوزه اقتصاد در داخل کشور حل می‌شود نه با کمک آمریکا و نه با برجام.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به هفته معلم، اذعان كرد: شهید مرتضی مطهری در راه اعتلای اسلام و نظام تعلیم و تربیت رنج‌های بسیاری کشیده و دستاوردهای عظیم آن در قالب کتاب‌های گوناگون قابل مشاهده است.
 
وي افزود: تکریم شخصیت و جایگاه شهید مطهری در جامعه ایران اسلامی لازم و ضروری است و نسل جوان باید بیش از گذشته با شخصیت است مجاهد و عالم وارسته آشنا شوند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش همچنين به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از تولیدات داخل حمایت شود.
 
وي با بیان اینکه سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی می‌تواند با همت بیشتر و تکیه بر تولید داخلی محقق شود، اظهار کرد: جلوگیری از واردات بی‌رویه برای تقویت اقتصاد داخلی امری مهم است.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب: 431590
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *