۰
تفتان ما گزارش مي دهد؛

از تحويل سند و كليد منزل به خانواده معلم فداكار خاشي تا رونمايي از تمبر معلم فداكار در هفته معلم

سند و كليد منزل از طرف جمعيت امام علي(ع) به خانواده معلم فداكار خاشي با حضور مسئولین، پدر معلم فداکار، شماری از مسئولان و معتمدان و فرهنگیان خاش به خانواده معلم فداکار خاشی شهید حمیدرضا گنگوزهی تحویل داده شد.
از تحويل سند و كليد منزل به خانواده معلم فداكار خاشي تا رونمايي از تمبر معلم فداكار در هفته معلم
به گزارش تفتان ما، هر آنچه از منزلت معلم و مقام معلم سخن بر لب جاری کنیم باز هم زبان قاصر از تفسیر نام معلم و آموزگار است.
 
تمام افرادی که امروز در مناصب مختلف اعم از رئیس جمهور، نمایندگان مجلس، مدیران عالی، مهندسان، پزشکان، خلبان و ناخدا و مدیران عالی و میانی فعالیت می کنند و دیگر اقشار جامعه، بدون استثنأ توسط معلمان و دبیران این مرز و بوم تربیت شده‌اند.
 
اما اتفاقی تلخ رقم خورد و روزگار خوش، لطافت هوا و شادی دانش آموزان دبستانی نوکجو روتک خاش را به خاطره ای سیاه در اذهان این آینده سازان ایران اسلامی تبدیل ساخت که حسب یقین سال ها از ذهن ۵۳ دانش آموز این مدرسه پاک نخواهد شد.
 
هنگام زنگ تفریح که بچه ها بیرون کلاس بودند، گردباد شدیدی می وزد و معلمان که متوجه ریزش دیوار بر روی بچه ها می شوند سریع برای نجات آنان اقدام کرده اما سرعت و قدرت گردباد به حدی زیاد بود که آوار مرگبار دیوار این دو معلم فداکار را زمین گیر می کند و آنان میان دیوار و بچه های حائل نجات می شوند.
 
اما همسر و فرزندان اين معلم فداكار از داشتن منزل و پرداخت كرايه منزل پس از درگذشت حميدرضا ناتوان بودند كه خوشبختانه به همت جمعیت دانشجویی و مردمی امام علی (ع) منزلي براي آنها تهيه شد.
 
* سند و کلید منزل به خانواده معلم فداکار خاشی تحویل داده شد
بخشدار مرکزی خاش از تحويل سند و کلید منزل به خانواده معلم فداکار خاشی خبر داد.
 
مجتبي شجاعي اظهار كرد: سند و کلید واحد مسکونی اهدایی جمعیت دانشجویی و مردمی امام علی (ع) با حضور مسئولین، پدر معلم فداکار، شماری از مسئولان و معتمدان و فرهنگیان خاش به خانواده معلم فداکار خاشی شهید حمیدرضا گنگوزهی تحویل داده شد.
 
وي افزود: بعد از فداکاری "حمیدرضا گنگوزهی" در 15فروردین، تماس تلفنی از طرف نماینده جمعیت امداد مردمی-دانشجویی امام علی(ع) گرفته شد و 22فروردین ماه نمایندگان این جمعیت با حضور در این بخش آمدند از وضعیت این خانواده آگاه شدند تا برای رفع نیاز آنها گامی موثر بردارند.
 
وي خاطرنشان كرد: پس از بررسی نیازهای این خانواده مقرر شد یک باب منزل برای خانواده معلم فداکار خریداری شود که در این راستا، قرارداد خرید منزلی به ارزش يكصد و 48 میلیون تومان در خاش به نام دو دختر و همسر این معلم بسته شد.
 
شجاعی بیان کرد: براساس گفته نماینده این جمعیت، این میزان پول در اعلام فراخوان عمومی و مشارکت مردم از سراسر نقاط کشور در یک هفته جمع آوری شد و با کمک های خرد مردم که حتی 5،2و 10هزار تومان هم در بین آنها مشاهده می شد، خانه ای برای خانواده این معلم خریداری و تحویل آنان شد.
 
وی اظهار كرد: از طرف این جمعیت در روز تحویل این خانه، 5سکه بهار آزادی نیز به «عبدالرئوف شهنوازی» معلم فداکاری دیگر بخش مرکزی خاش تحویل شد.
 
* رونمايي از تمبر معلم فداكار در هفته معلم
مديريت آموزش و پرورش شهرستان خاش همچنين از چاپ تمبر معلم فداكار خبر داد و اظهار كرد: اين تمبر در هفته معلم رونمايي مي شود.
 
قاسم كوچكزايي تصريح كرد: در راستاي تكريم مقام اين معلم فداكار، شب شعر استاني با حضور شاعران برجسته استان به ميزباني شهرستان خاش نيز در هفته معلم برگزار مي شود.
 
* خبرهاي معلم فداكار خاشي همچنان تيتر رسانه هاي داخلي و خارجي
به گزارش خبرنگار تفتان ما، از 15 فروردين 95 تاكنون شاهد انتشار اخبار زيادي در خصوص اين معلم فداكار خاشي هستيم و همچنان خبرهاي حميدرضا گنگوزهي معلم فداكار تيتر رسانه ها قرار دارد.
 
تاکنون چندین برنامه مستند، خبر و برنامه تولیدی در صدا و سیما و چندین گزارش در رسانه های مختلف و فضای مجازی با موضوع تجلیل از اقدام ارزشمند معلم فداکار و نیز خواسته های خانواده وی، همچنین انتقاد از عملکرد نامطلوب مسئولان در خدمات رسانی و دهها مورد دیگر انتشار پیدا کرده است.
 
پیام دادن رئیس جمهور، حضور وزیر آموزش و پرورش و مقامات کشوری و استانی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در کنار دیدار علما و معتمدان شاخص با خانواده معلم فداکار حمیدرضا گنگوزهی و همکار مجروح وی عبدالرئوف شهنوازی از خبرهای مهمی بوده اند که همچنان نقل محافل هستند.
 
استخدام همسر داغدیده‌ای که باید دست تنها دو یادگار قهرمان فراموش ناشدنی کشورمان را بزرگ کند، همه تقدیر مسئولان از خانواده معلم فداکار است.
 
وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و بیمارستان امام خمینی (ره)خاش نیز صدور دفترچه و بیمه رایگان و درمان رایگان بیماران عضور خانواده معلمان فداکار را بر عهده گرفتند.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 431654
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *