۰

2 پرستار در آتش‌سوزی بیمارستان برازجان دچار سوختگی شدند

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دو پرستار در آتش‌سوزی بیمارستان برازجان دچار سوختگی شدند.
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، محمد میرزابیگی بعد از ظهر امروز در بازدید از بیمارستان 17 شهریور برازجان با اشاره به آتش‌سوزی گسترده در این بیمارستان اظهار داشت: این بیمارستان  بیش از نیم قرن قدمت دارد و سقف کاذب بیمارستان از نوعی چوب ساخته شده که قابلیت اشتعال دارد و به دنبال اتصالی در سیستم برق، آتش‌سوزی به سایر بخش‌ها سرایت کرده است.
معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از وقوع آتش‌سوزی، عملیات برای اطفای حریق و نجات جان بیماران آغاز شد و در مدت زمان کوتاهی، عملیات انتقال بیماران به نزدیک‌ترین بیمارستان که بیمارستان شهید گنجی برازجان است، انجام شد.
میرزابیگی تصریح کرد: در این آتش‌سوزی علاوه بر فوت یک نفر از بیماران بستری که خانمی 70 ساله است، دو نفر از پرستاران نیز در عملیات امدادرسانی به بیماران دچار سوختگی شدند که هم‌اکنون تحت درمان هستند.
وی یادآور شد: عملیات خاموش کردن آتش مقداری با تاخیر آغاز شد و همین مسئله موجبات افزایش خسارات شده است که این مسئله در نشست ستاد مدیریت بحران در فرمانداری دشتستان در حال بررسی است.
معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید کرد: از همه توان و ظرفیت موجود برای خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به بیمارانی که به بیمارستان شهید گنجی منتقل شده‌اند بهره می‌بریم و امیدواریم بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات درمانی به این عزیزان ارائه شود.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 432039
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *