۰

فرصت اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری تا پایان امروز

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: داوطلبان چهل و سومین آزمون پذیرش دستیاری تخصصی می‌توانند تا پایان وقت امروز اعتراض خود را اعلام کنند.
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، محمدحسین پورکاظمی گفت: در چهل و سومین آزمون پذیرش دستیار تخصصی که 9 اردیبهشت در 21 مرکز استان کشور برگزار شد، 14 هزار و 86 نفر شرکت کردند.
وی ادامه داد: کلید اولیه سؤالات در تاریخ 11 اردیبهشت در 4 دفترچه به صورت جداگانه روی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: بنابراین داوطلبان فرصت دارند چنانچه اعتراضی نسبت به سوالات اولیه دارند از شنبه 11 تا امروز دوشنبه 14 اردیبهشت اعتراض خود را از طریق اینترنتی و سایت سنجش پزشکی اعلام کنند.
پورکاظمی افزود: داوطلبان توجه کنند که اعلام اعتراض فقط از طریق اینترنت و مرکز سنجش خواهد بود و فرم درخواست بررسی سوالات نیز قابل دسترس داوطلبان است.
وی ادامه داد: به داوطلبان اجازه داده شده که امسال نیز مانند گذشته سؤالات آزمون را به همراه خود ببرند و پس از کنترل پاسخ‌ها نقطه‌نظرات خود را اعلام کنند.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: در این آزمون، داوطلبان در 5 گروه درسی( جراحی عمومی، زنان و زایمان)،( بیماری های داخلی، بیماری های قلب و عروق)،(کودکان، بیماری های عفونی و گرمسیری)،( ارتوپدی، گوش گلو و بینی و جراحی سر و گردن، جراحی کلیه و مجاری ادراری، رادیولوژی، چشم پزشکی، اپیدمیولوژی و آمار) و( آسیب شناسی، پوست، فارماکولوژی، بیماری های مغز و اعصاب، روانپزشکی و اخلاق پزشکی) می توانند انتخاب رشته کنند.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 432042
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *