۰

مرکز روانشناسی ویژه پرسنل سازمان اتوبوسرانی مشهد افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از افتتاح مرکز روانشناسی ویژه پرسنل این سازمان در سال 95 خبر داد و گفت: این مرکز برای نخستین بار در شهرداری مشهد فعال می‌شود.
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، علی اصغر نیشابوری در مشهد با اشاره به اینکه آموزش به پرسنل و رانندگان سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در طول سال و در قالب برنامه‌ها و دوره‌های مشخص صورت می‌گیرد اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی، ارتقای علمی پرسنل و رانندگان اتوبوس‌ها برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و زائران امام رضا(ع) است تا آنها رفتار مناسبی در مقابل مردم داشته باشند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه این آموزش‌ها برای همه 5 هزار و 500 پرسنل و راننده این سازمان برگزار می‌شود، یادآور شد: حدود 2 هزار و 200 نفر از پرسنل این سازمان در قالب رانندگان، رئیس خط و سایر بخش‌های مرتبط فعال هستند و 3 هزار و 300 نفر دیگر در هفت شرکت خصوصی این سازمان فعالیت دارند.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود 200 هزار ساعت آموزش ویژه همه پرسنل و رانندگان سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد انجام شد اضافه کرد: با توجه به برگزاری همایش آموزشی استقبال از بهار این سازمان که از 17 بهمن تا 27 اسفند در قالب اجرای تئاتر آموزشی صورت گرفت، به جرات می‌توان گفت این طرح آموزشی در کشور بی‌نظیر بوده است.
نیشابوری افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی خانوادگی ویژه پرسنل این سازمان که با حضور 9 هزار نفر در قالب طرح استقبال از بهار 95 برگزار شد نیز از دیگر موضوعات آموزشی است که در سال جدید نیز در قالب برگزاری اردوهای مختلف در فضایی شاد و مفرح ادامه پیدا می‌کند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از افتتاح مرکز روانشناسی ویژه پرسنل این سازمان در سال 95 خبر داد و گفت: این مرکز برای نخستین بار در شهرداری مشهد فعال می‌شود.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 432043
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *