۰

حسین کعبی: بازیکنان لستر در خواب هم نمی‌دیدند که قهرمان شوند/ فوتبالیست‌های جوان ازدواج کنند تا زندگی سالمی داشته باشند

بازیکن سابق تیم ملی گفت: افشین پیروانی در مورد فوتبالیست‌های ایران حرف جالبی زد. پیروانی گفت که هر جوانی که می‌خواهد در فوتبال ایران موفق شود قبل از اینکه معروف شود باید ازدواج کند.
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، تیم فوتبال لسترسیتی در میان بحت فوتبالدوستان دنیا موفق شد قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. شاید قهرمانی لسترسیتی برای ایرانی‌ها رنگ و بوی دیگری داشته باشد. به این دلیل که سال‌ها قبل بازیکن جوان ملی‌پوش ایران یک فصل را در این تیم گذراند. حسین کعبی که در سنین پایین به سطح اول فوتبال ایران رسید تجربه حضور در لسترسیتی را دارد. نکته مهم دیگر در مورد جذابیت قهرمانی لسترسیتی در ایران، مدعی بودن استقلال خوزستان در لیگ برتر ایران است که همه اهالی فوتبال در این فصل استقلال خوزستان را با لسترسیتی انگلستان مقایسه می‌کنند.
حسین کعبی در مورد قهرمانی لسترسیتی در لیگ جزیره گفت: «زمانی که من در لسترسیتی بازی می کردم این تیم فقط برای بقا در لیگ می جنگید. البته مدیران این تیم کاملا عوض شده‌اند و یک فرد تایلندی این باشگاه را خریده‌ است. من بعد از حضورم در لسترسیتی هر فصل بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنم. آنها در ابتدای فصل تمام هدفشان بقا در لیگ برتر بود و در خواب هم فکر نمی‌کردند که بتوانند قهرمان لیگ برتر شوند. البته وجود مربی بزرگی به نام «رانیری» هم کمک بزرگی به این تیم کرد که بتوانند به این عنوان دست یابند.»
وی در رابطه با نتایج استقلال خوزستان در این فصل لیگ برتر که اهالی فوتبال این تیم را با لسترسیتی مقایسه می کنند افزود: «استقلال خوزستان هم در این فصل نتایج بسیار خوبی را کسب کرد و این نتایج را مدیون تفکرات عبدالله ویسی هستند. ویسی اکثر بازیکنان فولاد نوین اهواز را در استقلال خوزستان جمع کرد و آنها را تبدیل به پدیده‌های لیگ کرد. نتایج لستر و استقلال شبیه هم است و تنها فرقی که بین این دو تیم وجود دارد تجربه سرمربیان دو تیم است. لسترسیتی از مربی باتجربه‌ای چون «رانیری» استفاده می کند و استقلال خوزستان یک مربی جوان و بانگیزه مثل «عبدالله ویسی» را در کادرش دارد.»
کعبی افزود: «تیم استقلال خوزستان شایسته قهرمانی در لیگ برتر امسال است، اما من دوست دارم پرسپولیس هم به این مقام برسد. ای کاش می‌شد هر دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان با هم قهرمان لیگ برتر شوند.»
بازیکن سابق تیم ملی در مورد صحبت های مهدی هاشمی نسب در خصوص وجود فساد در بین بازیکنان فوتبال ایران اظهار داشت: «هاشمی نسب یکی از بهترین‌های فوتبال ایران بود که حرفش را رک می‌زند و چون به صورت پاک زندگی کرد بدون هیچ ترسی حرف‌هایش را مطرح می کند. این خصلت جنوبی‌ها است که رک و راست حرف می‌زنند. افشین پیروانی در مورد فوتبالیست‌های ایران حرف جالبی زد. پیروانی گفت که هر جوانی که می‌خواهد در فوتبال ایران موفق شود قبل از اینکه معروف شود باید ازدواج کند. فوتبالیستی که مجرد باشد با وضع حاکم بر فوتبال ما به سمت خلاف کشیده می‌شود. به فوتبالیست‌های جوان توصیه می‌کنم ازدواج کنند تا زندگی سالمی داشته باشند.»
وی ادامه داد: «بازیکنانی که الان پدیده فوتبال ایران محسوب می شوند باید حواسشان به نحوه زندگی کردن خودشان باشد. امروزه افرادی به اسم مدیر برنامه و عناوین دیگر اطراف فوتبالیست هستند و راه و روش غلط را به آن یاد می‌دهند. فوتبال ایران اسم حرفه‌ای بودن را یدک می‌کشد و فوتبالیست‌ها هم باید نحوه زندگی کردنشان مانند بازیکنان حرفه‌ای فوتبال باشد. بازیکنان جوان فوتبال اگر در مواردی به مشکل برخوردند از بزرگان فوتبال این مملکت مانند علی پروین، احمدرضا عابدزاده و افراد دیگری که در این فوتبال زحمت کشیدند مشورت بگیرند.»
انتهای پیام/ راه دانا
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 432136
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *