۰
مسئول عقيدتي سياسي تيپ ۲۸۸ مستقل زرهي شهرستان خاش:

ولايتمداري و ايثارگري دو شاخصه مهم حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت سجاد(ع) بود

مسئول عقيدتي سياسي تيپ 288 مستقل زرهي شهرستان خاش گفت: ولايتمداري و ايثارگري دو شاخصه مهم زندگي حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت سجاد(ع) بود كه بايد مردم نيز اين دو شاخصه مهم را سرمشق و الگو زندگي خود قرار دهند.
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام عيسي كياني در آيين جشن ميلاد حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت سجاد(ع) كه در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) كوي سازماني امام حسين مجتبي(ع) برگزار شد، اظهار كرد: حضرت عباس(ع) ويژگي ها و شخصيت هاي بسياري داشت و در زندگي نيز امتيازها  و فرصت هاي بسيار ويژه اي داشتند که از همه آنها گذشتند و جانشان را در راه امام زمان خود فدا کردند.
 
وي با بيان اينكه حضرت عباس(ع) برادر قهرمان، شجاع و وفادار و فرزند امير مومنان علي(ع) در جبهه جنگ تا پاي جان از اسلام و دين ناب محمدي دفاع كرد، گفت: جانبازان ایران به حضرت عباس (ع) اقتدا کردند و با پیروی از ولایت و ولی فقیه زمان جان خود و قسمتی از اعضای خود را در راه اسلام تقدیم کردند و تا آخرین قطره خون خود در راه ولایت، اسلام و قرآن جانفشانی کردند.
 
حجت الاسلام كياني خاطرنشان كرد: حضرت عباس(ع) مظهر  مقاومت و ولايتمداري بود و جانبازان ايران اسلامي بايد با الگو قرار دادن حضرت عباس(ع) سنبل و اسوه شهادت و مبارزه با مستكبران، باشند.
 
وي با بيان اينكه در حادثه کربلا حضرت ابوالفضل(ع) به صرف یک عاشق معمولی اکتفا نمی‌کند، اذعان كرد: حضرت ابوالفضل العباس(ع) زمانی که می‌خواستند برای اسرای کربلا آب بیاورند با اینکه تشنه بودند آب نخوردند؛ این گونه نگرش عشق معمولی نبود و علاقه قلبی و فراوان ایشان نسبت به مقتدای خود بود، زیرا این قضیه را اگر با عقل و منطق بسنجیم هیچ منعی برای آب نخوردن ایشان وجود نداشته است.
 

 
وي گفت: داشتن بصیرت نافذ از نکات با فضیلت زندگانی حضرت عباس(ع) است كه بصیرت در دین دارای دو معنی متفاوت است، یک معنی آن این است که بصیرت نافذ ایشان هرگز فرو نمی‌ریزد و محکم است و دیگری بصیرت دشمن شناسی ایشان در مقابل همه چهره‌ها، تاریکی‌ها و ظلمت‌هاست.
 
مسئول عقيدتي سياسي تيپ 288 مستقل زرهي شهرستان خاش اظهار كرد: حضرت ابوالفضل(ع) دستان مبارکش را در راه امام حسین(ع)، اسلام و قرآن داد اما لحظه‌ای عقب‌نشینی نکرد و به عنوان جانباز کربلا تا آخرین قطره خونش از مبارزه با دشمنان اسلام دست نکشید و تا پای جان با دشمنان اسلام و قرآن مبارزه کرد.
 
در اين مراسم صادقي مداحل اهل بيت عصمت و طهارت(ع) در وصف حضرت ابوالفضل(ع)، حضرت عباس(ع) و حضرت سجاد(ع) به مولودي خواني پرداخت.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، در پايان اين مراسم به القاب نظير حضرت ابوالفضل(ع)، حضرت عباس(ع) و حضرت سجاد(ع) اين مراسم در مسجد حضرت علي ابن ابيطالب(ع) ريگ آباد نيز برگزار شده است.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.
..

.

.

  انتهاي پيام/

پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 432799
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *