۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

قوه قضائیه با پرداخت حقوق‌های صدها میلیونی مديران دولتي به شدت برخورد کند/ رژيم آل‌سعود لکه ننگ جهان است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: قوه قضائیه با پرداخت حقوق‌های صدها میلیونی مديران دولتي به شدت برخورد کند و بسيار ظلم است كه عده كثيري در كشور ايران اسلامي به نان شب محتاج هستند و عده‌ای حقوق صدها میلیونی بگیرند.
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسين ميري در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: يوم التناد بمعناي روز صدا زدن و ياري خواستن است كه اين نام تنها يكبار در قرآن و در سوره غافر آيه 32 آمده كه مومن آل فرعون در آن زماني كه فرعونيان را عذاب خداوند در دنيا و آخرت هراس مي داد ميگفتند: و یا قوم إنی أخاف علیکم یوم التناد. "التناد" در حقيقت" التنادی" بوده که یای آن حذف شده و کسره دال که دلیل بر آن است بر جای مانده و از ماده «نداء» به معنی صدا زدن است.
 
وي با اشاره به تحريم ها و سخنان بسيار زشت و سخيف مسئولان آمريكايي، گفت: آمريكايي ها نه تنها تحريم هارا لغو نكردند بلكه بسيار گستاخ تر شده اند و با شعارهاي دولت فعلي براي گشايش اقتصادي نيز در حال افزايش اين تحريم هاي ظالمانه هستند.
 
حجت الاسلام ميري با بيان اينكه امريكايي ها در مدت 40 سال مخالفت با كشور ابرقدرت ايران اسلامي به ناتوانی در براندازی نظام جمهوری اسلامی اذعان پيدا كرده اند، افزود: آنها سعي و  تلاش می‌کنند با فشارهای اقتصادی قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی ایران را مهار کنند و محتوای جمهوری اسلامی را با نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی تغییر دهند، اما با بصيرت و اقتصادمقاومتي ملت غيور ايران اسلامي هرگز نميتوانند تغيير دهند.
 
وي با اشاره به نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در مسائل مهم استان، تصريح كرد: خبرنگاران و نويسندگان باید با قلم خود هر آنچه را كه بر صلاح نظام و مملكت است به رشته تحرير در بياورند و از پرداختن به حواشي خودداري كنند.
 
امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به ديدار رهبر انقلاب با فرماندهان و مسئولان ناجا كشور، خاطرنشان كرد: در اين ديدار رهبر انقلاب بسیار مهمی را متذکر شدند که امنیت مهم‌ترین آن بود.
 
وي اذعان كرد: تأمین امنیت اجتماعی و اخلاق و سلامت فکر و عمل و اخلاق کارکنان از مهمترين نكات سخنان رهبري در ديدار با فرماندهان ناجا بود كه بايد دولت نيز به ارتقاي كمي و كيفي ناجا كمك كند و مورد توجه ويژه دولتمردان قرار گيرد.
 
حجت الاسلام ميري با اشاره به ديدار اخير رهبر انقلاب با فرهنگيان، گفت: زبان‌های خارجی را لازم است آموزش دهیم اما نه اینکه تنها زبان انگلیسی را در اولویت کاری قرار دهیم.
 
وي بيان كرد: یکی از مهمترين راه‌های نفوذ و سلطه استعمار زبان و گفتار است كه  متأسفانه نظام سلطه با زبان انگلیسی که به عنوان زبان بین المللی مطرح شده فرهنگ‌های بومی و محلی را تحقیر و نابود می‌کند.
 
رييس شوراي فرهنگي شهرستان خاش با اشاره به مسائل مطرح شده در جلسه برنامه ريزي براي سفر حج امسال زائران ايران اسلامي، اظهار كرد: با رفتار کارشکنانه رژیم آل سعودي در اطاعت از راهبرد‌های شوم اربابانش به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی سبب تعطیلی حج امسال شد.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 432841
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *