۰

کدام بازیکنان از پرسپولیسی رفتنی هستند؟/ سه بازیکن جدید مشخص شدند

تیم فوتبال پرسپولیس درشرایطی به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کرد که براساس اعلام برانکو از روز یکشنبه کار آنالیز بازیکنان برای مشخص شدن ورودی‌ها و خروجی‌های این تیم آغاز می‌شود.
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، سرخپوشان تهرانی که شروع خوبی در پانزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر نداشتند در روز پایانی این مسابقات یکی از شانس های قهرمانی بودند و در نهایت با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان جام را به این تیم جنوبی واگذار کردند و تنها سهمیه مستقیم حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را کسب کردند.
با پایان یافتن فصل پانزدهم لیگ برتر، این پرسش مطرح شد که برانکو ایوانکوویچ برای فصل آینده چه بازیکنانی را می خواهد و چه بازیکنانی را در فهرست فروش قرار خواهد داد. هرچند برانکو تاکید کرده هنوز فهرستی از ورودی ها و خروجی ها مشخص نیست، اما براساس قراردادهایی که بازیکنان با باشگاه دارند قرارداد یازده بازیکن با پرسپولیس تمام شده است اما پانزده بازیکن کماکان تحت قرارداد این باشگاه هستند.
برای فصل آینده احمد نوراللهی، وحیدحیدریه، محمد انصاری، محسن مسلمان، رامین رضائیان، رضا خالقی فر، علی علیپور، علی محسن زاده، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، شهاب زاهدی، الکساندر لوبانف، امیر عباس آینه چی، محمد رحمتی و مرتضی قدیمی پور با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند.
اما قرارداد بازیکنانی که جزو مهره های تاثیرگذار سرخپوشان نیز به شمار می رفتند به پایان رسیده است. جری بنگستون، لوکاماریچ، مایکل اومانیا، میلاد کمندانی، مهرداد کفشگری، مهدی طارمی، بابک حاتمی، امید عالیشاه، سوشا مکانی، رضا نورمحمدی و محسن بنگر بازیکنانی هستند که قراردادشان با پرسپولیس تمام شده است و می توانند به هر تیمی که می خواهند بروند.

از سویی دیگر پرسپولیس بازیکنانی از فصل های گذشته دارد که به خاطر سرباز شدن به تیم های نظامی رفته اند و طبق قراردادی که دارند باید به پرسپولیس برگردند. حسین کنعانی زادگان، حسین ماهینی و سیدعلی فاطمی بازیکنانی هستند که به جمع سرخپوشان بازخواهند گشت و سه بازیکن جدید این تیم خواهند بود.
با اظهاراتی که برانکو پس از پایان لیگ پانزدهم داشت به نظر می رسد پرسپولیس نیاز به تقویت در برخی پست ها خواهد شد و طبیعتا برخی از این بازیکنان جدا خواهند شد. ضمن اینکه چند بازیکن جدید هم به پرسپولیس اضافه می شوند که قرار است برانکو پس از آنالیزهای مورد نیازش، اسامی این بازیکنان را در اختیار باشگاه قرار دهد.
انتهای پیام/ راه دانا
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 432990
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *