۰

سرنوشت سوشا در انتظار مهدی رحمتی؟

سوشا در بازی پایانی لیگ چهاردهم مقابل استقلال با حنیف عمران‌زاده درگیری فیزیکی پیدا کرد که هر دو طرف سه جلسه محروم شدند.
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، جنجال‌های مربوط به رفتار مهدی رحمتی با امیر قلعه‌نویی در بازی استقلال و تراکتورسازی همچنان ادامه دارد. با وجود گذشت چند روز از آن اتفاق، کمیته انضباطی در طول هفته گذشته حکم نهایی این پرونده را صادر نکرد تا رحمتی مشکلی برای همراهی تیمش در آخرین بازی لیگ برابر صبای قم نداشته باشد. در عین حال اما با توجه به فاصله بیش از دو هفته تا فینال جام حذفی، انتظار می‌رود بررسی‌های کمیته انضباطی تا آن زمان به پایان برسد و حکم رحمتی صادر شود. در حال حاضر حسن‌زاده، رییس این کمیته به خاطر مماشات‌هایی که در گذشته با رحمتی داشته تحت فشار است و هیچ بعید نیست این بار کاپیتان استقلال را با محرومیت مواجه کند.
به این ترتیب اگر رحمتی حتی یک جلسه هم محروم شود، بازی مهم با ذوب‌آهن در فینال جام حذفی را از دست خواهد داد و این احتمالا آخرین گزندی است که از امیر قلعه‌نویی به استقلال امسال می‌رسد! در عین حال این احتمال هم وجود دارد که رحمتی تعداد جلسات بیشتری محروم شود. در این صورت او برای لیگ شانزدهم به سرنوشت سوشا مکانی در لیگ پانزدهم مبتلا خواهد شد.
سوشا در بازی پایانی لیگ چهاردهم مقابل استقلال با حنیف عمران‌زاده درگیری فیزیکی پیدا کرد که هر دو طرف سه جلسه محروم شدند. پرسپولیس در سه مسابقه ابتدایی‌اش در فصل جدید به شدت از ناحیه غیبت مکانی لطمه خورد و در حقیقت لیگ را با 8امتیاز منفی شروع کرد. حالا باید دید در صورت صدور چنین حکمی، استقلالی‌ها چطور به فکر چاره خواهند بود؛ آیا با طالب‌لو ادامه می‌دهند یا گلر دیگری می‌گیرند؟
انتهای پیام/ راه دانا
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 432997
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *