۰
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش تاكيد كرد:

برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در خاش با مشارکت اقشار مختلف اجرا شود/ آزاد سازی خرمشهر؛ تجلی فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش گفت: آزاد سازی خرمشهر؛ تجلی فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است و حماسه عظيم و مردمي سوم خرداد سرلوحه افتخارات ملی و دفاع مقدس کشور ما قرار دارد.
به گزارش تفتان ما، محمد احمدي بولاغي در در جلسه هماهنگي مراسم سوم خرداد و ارتحال حضرت امام خميني شهرستان خاش كه در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه های اجرایی به مناسبت سوم خرداد و ارتحال امام (ره) باید بیانگر اهداف و سیاست های دفاع مقدس و امام راحل باشد، اظهار كرد: متولیان امر در تدوین و اجرای برنامه های چنین مناسبت هایی باید بدانند که هدف اصلی از اجرای این برنامه ها تبیین و ترویج اهداف و راهبردهای مختص آن است.
 
وي با بيان اينكه آزادسازی خرمشهر برای ما بسيار حائز اهميت است، افزود: آزاد سازی خرمشهر سرلوحه افتخارات ملی و دفاع مقدس کشور ايران اسلامي قرار دارد و  در راستای ارتقاء روحیه مقاومت و وحدت ملی در مقابل استکبار جهانی در بین نسل جوان باید سرلوحه اصلی را اجرای برنامه های سوم خرداد قرار دهیم.
 
احمدي گفت: بدون شک آنچه باعث پیروزی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر شد مجهز بودن آن ها به سلاح عزم و ایمان به مکتب و عشق و علاقه به میهن اسلامی شان و تبعیت از فرامین رهبرکبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بوده است.
 
وي خاطرنشان كرد: زنده نگه داشتن یاد شهداء می تواند فداکارهای آنان را برای مردم یادآوری کند و برگزاری یادآواره رشادت های شهیدان و نظام می تواند ذخیره آخرت شود.
 
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش گفت: بايد در اجراي اين برنامه ها از مشاركت اقشار مختلف جامعه استفاده شود چرا كه آزادسازي خرمشهر با مشاركت مردم ميسر نشد .
 
احمدي غبار روبي گلزار شهداء، برگزاري يادواره شهداء، ديدار با خانواده معظم شهداء و جانبازان، برگزاري صبحگاه مشترك، برگزاري مسابقات ورزشي و فرهنگي، ويزيت رايگان، اعزام كاروان زائران مرقد حضرت امام خميني(ره)‌ و اعزام راهيان نور را از مهمترين برنامه هاي اين ايام برشمرد.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 433001
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *