۰

مزاحمت مرد جوان برای زن شوهردار

مرد جوان وقتی گوشی خراب همسرش را فروخت به دردسر بزرگی افتاد که او را تا مرز قتل یک مرد پیش برد.
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از همشهری، اين مرد هرگز تصور نمي‌كرد فردي با خريد گوشي، اطلاعات آن را بازيابي كرده و مزاحم تلفني همسرش شود.
چند روز پيش زوج جواني به اداره پليس فتاي مشهد رفتند و از يك مزاحم تلفني شكايت كردند. مرد جوان گفت: مدتي است كه مردي به‌شدت مزاحم همسرم مي‌شود. او اطلاعات زيادي درباره زندگي ما دارد و خودش را يكي از اقوام دور همسرم معرفي مي‌كند.
او مدعي است كه بدنساز است و هر دختري او را ببيند عاشقش مي‌شود و چندين بار به جاي همسرم با او از طريق تلگرام چت كردم و خواستم كه دست از مزاحمت‌هايش بردارد اما او دست بردار نيست.
اين مرد حتي فيلم‌ها و عكس‌هاي خصوصي ما را در اختيار دارد. او مي‌داند كه اعضاي خانواده همسرم در خارج از كشور زندگي مي‌كنند و با مزاحمت‌هايش زندگي من و همسرم را به خطر انداخته و دردسر بزرگي براي ما درست كرده است تا جايي كه چند روز پيش، وقتي داشتم با او چت مي‌كردم و از او مي‌خواستم كه دست از سر ما بردارد، جملاتي نوشت كه عصباني‌ام كرد و نقشه كشيدم وي را به قتل برسانم و حتي با او قرار هم گذاشتم اما در آخرين لحظه تصميمم عوض شد و باخودم گفتم بهتر است از پليس فتا كمك بگيرم.
با شكايت زوج جوان تحقيقات ماموران براي شناسايي مزاحم سمج شروع شد. طولي نكشيد كه ماموران موفق شدند در بررسي‌هاي تخصصي اين مرد را شناسايي و دستگير كنند.
او با اعتراف به ايجاد مزاحمت براي زن جوان گفت: مدتي پيش يك گوشي تلفن همراه دست‌دوم خريدم و وقتي داشتم حافظه آن را ريكاوري مي‌كردم با شماره‌تلفن‌ها و تعداد زيادي عكس و فيلم كاملا خصوصي روبه‌رو شدم.
مي‌دانستم كه گوشي متعلق به يك زن بوده است و پس از آن تصميم گرفتم با او تماس بگيرم و با اين ادعا كه از اقوام دورش هستم، با او قرار ملاقات بگذارم و فريبش دهم اما هرگز تصور نمي‌كردم كه او شكايت كند و گير بيفتم.
سرهنگ جهانشيري، رئيس پليس فتاي خراسان رضوي با بيان اين خبر گفت: پس از اعترافات متهم مشخص شد كه شاكي مدتي قبل گوشي همسرش را كه خراب شده بود به مغازه‌اي برده بود تا بفروشد. صاحب مغازه هم با اين ادعا كه فقط ال‌سي‌دي گوشي سالم است آن را به قيمت 70هزار تومان خريده بود اما پس از آن گوشي را تعمير كرده و به‌عنوان گوشي دست‌دوم، به قيمت 600هزار تومان به متهم فروخته بود.
متهم نيز پس از ريكاوري حافظه گوشي توانسته بود به اطلاعات خصوصي شاكي دست پيدا كرده و مزاحمت‌هايش را آغاز كند. وي به شهروندان توصيه كرد: هنگام فروش گوشي خود، حتما به مراكز معتبر برويد و مطمئن شويد كه حافظه آن فلش و كاملا پاك شده است.
هرگز گوشي را با حافظه جانبي آن نفروشيد. به‌خاطر داشته باشيد كه گوشي محل امني براي ذخيره اطلاعات نيست و حتما پس از تهيه فيلم و عكس با گوشي، آن را از حافظه به هارد رايانه شخصي‌تان منتقل كنيد.
وي همچنين به فروشندگان گوشي‌هاي دست‌دوم توصيه كرد هنگام فروش گوشي از خالي بودن حافظه آن مطمئن شوند چرا كه ممكن است عواقب حقوقي چنين اتفاقاتي دامن آنها را هم بگيرد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 433011
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *