۰
در عملیاتی غافلگیرانه؛

بازهم اقتدار نيروي انتظامي خاش و کشف ۳۷۰ كيلوگرم موادمخدر/ تشدید برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در خاش

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش از كشف 370 كيلوگرم موادمخدر در درگيري پليس با قاچاقچيان مسلح در اين شهرستان خبر داد.
بازهم اقتدار نيروي انتظامي خاش و کشف ۳۷۰ كيلوگرم موادمخدر/ تشدید برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در خاش
سرهنگ غلامرضا اربابی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد:‌ در اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و همچنین مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مأموران انتظامی این شهرستان در پي كسب خبري مبني بر جابجایی مقادير بسیار زیادی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در مناطق كوهستاني شهرستان خاش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و سریعاً وارد عملیات شدند.
 
وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل فعالیت متهم شناسایی و ماموران با سوداگران مرگ در منطقه كوهستاني كوه كلهر خاش درگير شدند.
 
سرهنگ اربابي گفت: با توجه به آتش شدید یگان های عملیاتی پلیس قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیدند و مواد مخدر را بر جای گذاشتن و به آن سوی مرز متواری شدند.
 
وي با بيان اينكه قاچاقچيان قصد داشتند اين محموله مواد مخدر را به استان هاي مركزي كشور منتقل كنند، اذعان كرد: در بازرسی از خودروی قاچاقچیان 370 کیلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف و ضبط شد.
 
سرهنگ اربابي با بيان اينكه یکی از اصلی ترین مأموریت های پلیس، مبارزه باحمل و نگهداری، قاچاق و فروش مواد مخدر است، افزود: به هیچ وجه اجازه جولان به مجرمان حوزه مواد مخدر را نخواهیم داد.
 
وي با بیان اینکه شهرستان خاش به دلیل همجواری با کشور پاکستان مورد توجه قاچاقچیان مواد مخدر قرار دارد، اذعان كرد: بسیاری از توان نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در مرزها صرف مبارزه با سوداگران مرگ می شود که امیدواریم با شناسایی نقاط آسیب پذیر جامعه و برنامه ریزی اصولی و عملی برای کاهش آسیبهای اجتماعی، تهدیدها به فرصتهایی برای توسعه منطقه تبدیل شوند.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش با اشاره به اینکه مقابله با پدیده شوم قاچاق به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار دارد، از شهروندان خواست که هر گونه ناهنجاری و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 433014
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *