۰
در اقدامي تحسين برانگيز به مناسبت اعياد شعبانيه؛

اهداء ۵۰ واحد خون توسط داوطلبان هلال احمر شهرستان خاش + تصاوير

رييس جمعيت هلال احمر شهرستان خاش گفت: 50 داوطلبان هلال احمر شهرستان خاش خون اهداء كردند كه جمعاً حدود 25 ليتر خون معادل 50 واحد خون(500 سي سي) اهداء شد.
محمدامين حسين زهي در حاشيه برنامه اهداء خون داوطلبان هلال احمر شهرستان خاش به مناسبت اعياد شعبانيه، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه "اهدا خون، اهدا زندگي است"، اظهار كرد: اين برنامه با هدف کمک و یاری به بیماران و نیازمندان به خون و نيز ترویج اهدای خون به عنوان یک امر انسان دوستانه وخدا پسندانه انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه داوطلبان این نهاد در مناسبت‌های مختلف جلوه‌ای از گذشت و ایثار واقعی را به نمایش می‌گذارند، گفت: جمعیت هلال احمر و نیروهای داوطلب و پر تلاش این مجموعه همیشه در تمامی صحنه‌ها حضور فعال و چشمگیری دارند.
 
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش با بيان اینکه با توجه به گستردگی فعالیت جمعیت هلال احمر، نیروهای این نهاد از انجام امور خیر غافل نبودند، تصريح كرد: این افراد سعی کردند به طور مناسب و مطلوب در صحنه‌های خیرخواهانه حاضر شده و در اهدای ‌خون به عنوان اهدای سلامتی مشارکت داشته باشند.
 
حسين زهي با بيان اينكه در اين برنامه تعداد 50 داوطلب هلال احمر شهرستان خاش خون اهداء كردند، اظهار كرد: جمعاً حدود 25 ليتر خون معادل 50 واحد خون(500 سي سي) اهداء شد.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 433024
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *