۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

انتخاب عمار انقلاب اسلامي بعنوان رئیس مجلس خبرگان خاری بر چشم انگلیس و آمريكاست/ تحقق عملی اقتصادمقاومتی اولویت نخست کاری مجلس دهم باشد

امام جمعه شهرستان خاش گفت: انتخاب عمار انقلاب اسلامي بعنوان رئیس مجلس خبرگان خاری بر چشم انگلیس و آمريكاست و آیت‌الله جنتی عمر خود را برای دفاع از منافع ملی و انقلابی کشور هزینه کرد.
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسين ميري در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با اشاره به جايگاه مساجد، اظهار كرد: در اسلام مساجد نماد تلفيق دين و سياست بود و امامان جماعت ضروري است از اين پايگاه ها بهترين استفاده را در ترويج و تبليغ اسلام و جذب اقشار جوان و نوجوان انجام دهند.
 
وي به اشاره به بيانات رهبري در جمع پاسداران، گفت: جهاد كبير يعني اطاعت نكردن از دشمن و مبارزه با جبهه دشمن در ميدان هاي مختلف فرهنگيف اقتصادي و سياسي.
 
حجت الاسلام ميري با عرض تبریک به انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان، افزود: مجلس خبرگان با توصیه رهبر انقلاب مجلسی انقلابی، بصیر و رهرو امام راحل و با تمام توان در مقابل آمریکا و انگلیس خواهد ایستاد.
 
وي بيان كرد: آیت‌الله جنتی عمر خود را برای دفاع از منافع ملی و انقلابی جمهوری اسلامی هزینه کرد.
 
وي با اشاره به سالروز رحلت امام راحل، گفت: شخصيت بزرگ و والاي حضرت امام خميني(ره) پس از پيامبران خدا و اوليايي معصومين، با هيچ شخصيت ديگري قابل قياس نيست.
 
حجت الاسلام ميري اذعان كرد: يكي از مهمترين دغدغه ها و نگراني هاي حضرت امام خميني(ره) تحریف در مکتب، اندیشه و سخنانش بود که مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال حضرت امام مطرح کردند.
 
وي با اشاره به آغاز به كار مجلس دهم، گفت: نمايندگان مجلس بايد حل مشكلات مسكن و اشتغال جوانان كه بعنوان سرمايه اصلي مملكت هستند سرلوحه كار خويش قرار دهند.
 
امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به سخنان امام راحلکه فرمودند «پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد»، تصريح كرد: تصمیم و مصوبه مجلس باید همسو و هماهنگ با جایگاه ولایت مطلقه فقیه و راهبردهای رهبری باشد.
 
وی با اشاره به فتوای آیت‌الله شیرازی در تحریم تنباکو، خاطرنشان كرد: فتوای آیت‌الله میرزای شیرازی دشمن‌شکن بود و سالگرد صدور این فتوا با عنوان روز بدون دخانیات نامگذاری شده است.
 
وي با اشاره به شعار سال 95، گفت: ضروري است جهت عملياتي كردن مسئله مهم و حياتي اقتصاد مقاومي با عزم راسخ و به صورت جدی گام برداشت، زیرا یکی از مهم‌ترین راه‌های ایستادگی مقابل دشمنان است.
 
حجت الاسلام ميري بيان كرد: مهمترين شرط ايستادگي و مقاومت جوانان ايراني در برابر دشمنان نظام نشان دادن راهكار قابل اجرا و ارزش نهادن به ارزش هاي آنهاست كه مهمترين راه حل جهت گام برداشتن در خصوص عملي كردن اقتصاد مقاومتي توجه به بيانات گوهربار مقام معظم رهبري در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتي و اقدام و عمل است كه بايد سياست هاي ابلاغي ايشان را عمل كنند.   
 
وی از جمله‌ واژه‌هایی که رهبر انقلاب اخیرا روی آن تأکید بیشتری دارند حفظ کردن روحیه‌ انقلابی بین اقشار مختلف مردم دانست، اظهار كرد: مجلس، دولت، روحانیون، مردم و خبرگان انقلابی باید داشته باشیم؛ این احتمال وجود دارد برای بعضی‌ به ویژه جوانان ما سؤال مطرح شود که چرا رهبر انقلاب اخیرا پیرامون موضوع فوق صحبت می‌کنند و به آن تأکید دارند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 433032
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *