۰

فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص برجام راهگشاست/ با آمريكا بايد با زبان قدرت و مثل خودش حرف زد/ برجام، بدون دستاورد در دوران پسابرجام پاره شد

سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام درباره برجام مانند فاجعه منا و ساير بحران هاي كشور راهگشاست و بايد مسئولان برجام اين بيانات را سرلوحه كار خود قرار دهند و به آن توجه ويژه داشته باشند.
فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص برجام راهگشاست/ با آمريكا بايد با زبان قدرت و مثل خودش حرف زد/ برجام، بدون دستاورد در دوران پسابرجام پاره شد
به گزارش تفتان ما، مقام معظم رهبری شب گذشته در دیدار سران سه قوه، مسئولان و کارگزاران نظام، مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با اشاره به نقاط ضعف و قوت برجام، نظام اسلامی را عنصری قدرتمند دانستند که منافع ظالمانه استکبار را به چالش کشیده است. 
 
عهدشکنی آمریکا تا ماه های اخیر از سوی ایرانیان بدون توجه مانده و هرگز بابت این عهدشکنی هیچ واکنشی از سوی ملت شریف ایران روی نداده است.
 
اما تهدید به پاره کردن برجام و تعهدات آن یک رویداد دیگر در لیست بدعهدی و دبه گی آمریکاست که به تازگی در شعارهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری این کشور سر باز کرده و تمام تعهدات جهانی را زیر سوال می برد.
 
سکوت ایران در مقابل بدعهدی و عهدشکنی های 5+1 تاکنون تاکید بر اصول دیپلماسی بین المللی و ادب اسلامی داشت که در نهایت با زیرپا گذاشتن تمام تعهدات توسط طرف آمریکایی صدای رسای ایران هم با وضوح اعلام کرد: اگر طرف خارجی برجام را پاره کند، ما آن را به آتش می کشیم.
 

 
آتشی که با پاره کردن برجام روشن شود، دامن خیلی ها را می گیرد و بسیاری از کشورهای ظالم را در خود می سوزاند و اولین کسی که بعد از آمریکا صدمه می بیند رژیم صهیونیستی و آل سعود است که با آتش برجام نابود خواهند شد.
 
* فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص برجام راهگشاست
نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسئولان، اظهار كرد: در مبحث برجام باید منافع ملت ایران در ابعاد مختلف دیده شود و لذا این موضوع در عمل و رفتار آمریکائیها و غربیها باید مشاهده شود.
 
علی کرد با بيان اینکه مقام معظم رهبری در نشستهای مختلف و از جمله دیدار با کارگزاران نظام گلایه مندی ها و دغدغه ها را فرمودند، افزود: اینکه آمریکاییها قابل اعتماد نیستند بر همگان نمایان است و مواضع ایشان در فرمایشات اخیر از اصولی ترین مواضع به شمار می رود زیرا نتایج مذاکرات و تعهدات طرفین در مبحث برجام قابل لمس نیست.
 
وي تصريح كرد: ما می‌توانیم از ظرفیت کشورهای این گروه که در شورای امنیت هم حضور دارند برای دستیابی به حقوقی که در برجام بیان شده، استفاده کنیم. 
 

 
کرد گفت: شجاعت و درایت رهبری است که فرمودند ما ناقض توافقنامه نیستیم اما اگر کسانی که کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا هستند و ادعا می‌کنند که اگر رئیس جمهور شوند برجام را پاره می کنند ما آن را آتش می‌زنیم.
 
وی اذعان كرد: غربیها همواره از اعتماد و همکاری و وفای به عهد سخن گفته اند و ایران را ناقض تعهدات خوانده اند که این امر بر خلاف موازین بین المللی بوده که بدون اثبات مدارک نقض کشور ما را محکوم و کشور و ملت را تحت فشار و تهدید و تحریم قرار می دهند.
 
کرد ادامه داد: حسن نیت ایران اسلامی در مبحث برجام بارها و بارها به خوبی نشان داده شده است اما طرفهای غربی نتوانسته اند به تعهدات خود عمل کنند.
 
وي خاطرنشان كرد: به لطف خدا و عنایت رهبری  که به موقع مسائل را بیان می‌کنند، امیدواریم مسئولان در ابعاد مختلف سیاسی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی و مسائل دیگر به درستی متوجه رد پای دشمن شوند و راه نفوذ آن را ببندند.
 
نماينده مردم شهرستان خاش گفت: یکی از نعمت های انقلاب اسلامی طراحی جدید حکومت بر پایه اصل ولایت فقیه است و ولی فقیه همواره موتور محرک نظام جمهوری اسلامی را حفظ و همواره حامی مجریان حکومت بوده است.
 
وي بيان كرد: در مباحث اشتغالزایی و  رفع معضل بیکاری و رشد شاخص های اقتصادی در کشور مشکلات فراوانی وجود دارد لذا همت دولت و حمایت از تولیدات داخلی می توانند به تحقق شعار سال کمک کند.
 
كرد با بيان اينكه مباحث فرهنگی یکی دیگر از تاكيدات رهبر معظم انقلاب است، اظهار كرد: ایشان تاکید داشتند که نمایندگان مجلس باید در موضوع فرهنگ ورود پیدا کنند و نسبت به رفع معضلات فرهنگی تلاش ویژه ای را داشته باشند.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 433269
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *