۰

کاروان پارالمپیک ایران ۱۰ شهریور عازم ریودوژانیرو می‌شود

کاروان ورزش جانبازان و معلولان ایران به منظور حضور در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک ۱۰ شهریورماه عازم ریودوژانیرو می‌شود.
 کاروان پارالمپیک ایران ۱۰ شهریور عازم ریودوژانیرو می‌شود
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، به دنبال رایزنی‌ها و اقدامات انجام شده برای اعزام تیم‌ها و ورزشکاران پارالمپیکی ایران در رشته‌های مختلف به محل برگزاری بازی‌های پارالمپیک 2016 در ریودوژانیرو، زمان انجام آن قطعی و نهایی شد.
بر این اساس کاروان فرهنگی ورزشی ایران که قرار است با نام «منا» در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک شرکت کند، به صورت کامل و یک جا در تمام رشته‌ها، 10 شهریورماه (چهارشنبه - 31 آگوست) تهران را به مقصد رویودوژانیرو ترک می‌کند. در این اعزام تمام تیم‌ها و ورزشکاران معلول ایران که سهمیه بازی‌های پارالمپیک را کسب کرده‌اند همراه با مربیان و مسئولان مربوطه، حضور خواهند داشت.
اعزام کامل و یک‌جا تیم‌ها و ورزشکاران پارالمپیکی ایران به محل برگزاری بازی‌های پارالمپیک در حالی انجام می‌شود که هر یک از آنها بلافاصله پس از اتمام رویدادهای خود، ریودوژانیرو را ترک کرده و راهی کشور می‌شوند.
پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک 17 شهریورماه با برگزاری مراسم افتتاحیه در ریودوژانیرو آغاز می‌شود و 28 شهریور ماه هم مراسم اختتامیه این دوره بازی‌ها برگزار می‌شود.  ورزش جانبازان و معلولان ایران تا به امروز موفق به کسب 89 سهمیه برای حضور در این دوره از بازی‌ها شده است.
والیبال نشسته مردان و زنان (هر کدام 12 سهمیه)، بسکتبال با ویلچر (12 سهمیه)،  فوتبال پنج نفره (10 سهمیه)، دوومیدانی (19 سهمیه)، تیر و کمان (7 سهمیه)، تیراندازی (5  سهمیه)، وزنه‌برداری (6 سهمیه)، جودو (3 سهمیه)، قایقرانی (یک سهمیه)، دوچرخه‌سواری (یک سهمیه) و شنا (یک سهمیه) رشته‌هایی هستند که تا به امروز برای حضور در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک کسب سهمیه کرده‌اند.
انتهای پیام/
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 433382
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *