۰
لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۶

شکست تیم ملی والیبال مقابل آمریکا/ چشم عقاب، دست شاگردان لوزانو را بست!

شکست تیم ملی والیبال مقابل آمریکا/ چشم عقاب، دست شاگردان لوزانو را بست!
 شکست تیم ملی والیبال مقابل آمریکا/ چشم عقاب، دست شاگردان لوزانو را بست!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، تیم ملی والیبال کشورمان در گام دوم لیگ جهانی والیبال 2016 از 45 دقیقه بامداد امروز (شنبه) در کشور برزیل که میزبانی هفته  اول این مسابقات را بر عهده دارد به مصاف تیم قدرتمند و سرشناس آمریکا رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.
 
لوزانو تیم تحت هدایتش را با ترکیب اولیه سعید معروف، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، محمد جواد معنوی‌نژاد، محمد موسوی، عادل غلامی و مهدی مرندی به زمین فرستاد و ایران در ست اول این دیدار با امتیاز 25 بر 23 به پیروزی رسید.
در ابتدای ست دوم باز هم دو تیم همچون ست نخست پایاپای پیش رفتند اما اواسط این ست و با تعلل والیبالیست‌های ایران، آمریکا پیشی گرفت و در نهایت هم این ست را 25 بر 13 به سود خود خاتمه داد.

بازیکنان ایران در ست سوم همچنان در حمله با مشکل مواجه بودند، ضمن اینکه دفاع روی تور آمریکا نیز چندین بار مهاجمان ایران به ویژه شهرام محمودی را دفاع کردند. نتیجه این ست که تا پایان پا به پا پیش می‌رفت 27 بر 25 به سود آمریکا تمام شد.
ایران در پایان این ست،‌ 31 امتیاز از حمله، 7 امتیاز از دفاع، 3 امتیاز از سرویس و 22 امتیاز از اشتباهات حریف به‌دست آورد و آمریکا هم 38 امتیاز از حمله، 11 امتیاز از دفاع، یک امتیاز از سرویس و 24 امتیاز از اشتباهات ایران کسب کرد.
بازیکنان آمریکا در این بازی برنامه ویژه‌ای برای مهار شهرام محمودی داشتند. آنها می‌دانستند که تنها قطر پاسور تخصصی ایران در این بازی، تنها بازیکن شماره یک ایران است. دریافت‌های بازیکنان ایران در ست چهارم بهتر از ست‌های قبل بود و همین موضوع به سعید معروف اجازه بازیسازی بهتر را می‌داد اما با این حال حملات موثرتر بازیکنان آمریکا باعث پیش بودن این تیم در طول ست بود.
هر دو تیم استفاده از پاس‌های سرعتی را راه حلی برای خروج از بحران‌های موقت خود می‌دانستند. امتیازات حساس این ست با استفاده از تکنولوژی چشم عقاب به آمریکا رسید تا آنها در نهایت 26 بر 24 برنده این ست و و در نهایت 3 بر یک برنده شده باشند.
انتهای پیام/تسنیم
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 433383
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *