۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

دشمن مخالف برجام نیست، مخالف قدرت، استقلال و اقتدار نظام جمهوري اسلامي است/ اساتید دانشگاه ها در امتداد مسير شهيد چمران قدم بردارند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: دشمن مخالف برجام نیست، مخالف قدرت، استقلال و اقتدار نظام جمهوري اسلامي است و دشمن در لباس اسلام به دنبال محو كردن اسلام است.
دشمن مخالف برجام نیست، مخالف قدرت، استقلال و اقتدار نظام جمهوري اسلامي است/ اساتید دانشگاه ها در امتداد مسير شهيد چمران قدم بردارند
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان خاش، با اشاره به ديدار رهبري با كارگزاران نظام و بيانات مقام معظم رهبري در اين ديدار مبني بر اينكه" اگر آمریکایی‌ها برجام را پاره کنند ما هم آن را آتش می‌زنیم "، اظهار كرد: سخنان گوهر بار رهبر انقلاب پيام بسيار مهمي براي استكبار جهاني و رژيم منحوس آمريكا و هم متحدان غربي او داشت چرا كه با اين سخن رهبري ترس بر اندام آنان لرزه انداخت.
 
وي با بيان اينكه واژه آتش زدن برجام موضعي كاملا تهاجمي و وادار كردن دشمن به تسليم و عقب نشيني در مقابل موااضع نظام جمهوري اسلامي ايران بود، گفت: بازگردان چرخه هسته اي به قبل از توافق هسته اي و برجام با سرعت هرچه بيشتر يكي ديگر از مهمترين پيام هاي رهبر انقلاب در اين ديدار بود.
 
مولوي شهنوازي با تاكيد بر تحقق هرچه سريعتر اقتصاد مقاومتي توسط دولت و ملت، تصريح كرد: ملت بايد اجناس داخلي و توليد ايران را حمايت كنند و از صنوف خريداري كنند.
 
وی رکود و بیکاری را دو مشکل عمده کشور از دیدگاه رهبر انقلاب دانست و اذعان كرد: اين مشكل بيكاري ناشي از تحريم ها و عدم برنامه ريزي و سياست درست دولت است كه روز به روز بر تعداد بيكاران كشور افزوده مي شود.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به روز شهادت مصطفي چمران، افزود: شهيد چمران دل در گرو دين مبين اسلام و ولي فقيه داده بود و نمونه بارز هجرت و شهادت بود.
 
وي با اشاره به هفته اكرام و ايتام، خاطرنشان كرد: افراد توانمند و سرمايه دار بايد رنج و درد گرسنگان را بفهمند و پرداخت صدقه خصوصاً در ماه رمضان سبب گشايش براي مردگان مي شود.
 
مولوي شهنوازي با تاكيد بر حركت در مسير ولايت فقيه، گفت: ملت ايران در طول سالهاي پس از پيروزي انقلاب هميشه كوشيدند كه حول محور ولي فقيه قدم بردارند زيرا رهنمودهايمتعالي را از اين رهگذر دريافت كرده اند و همواره موفق و پيروز بودند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به روز جهاني مواد مخدر، اذعان كرد: نامگذاري اين روز بعنوان بيانگر اهميت و ضرورت مبارزه با مواد مخدر و دخانيات است و سعي و تلاش براي از بين بردن آن در جامعه امري ضروري است كه نبايد از آن غافل شد.
 
وي با بيان اينكه مسئوولان و والدین بايد اوقات فراغت سالم را برای جوانان و نوجوانان فراهم کنند، اظهار كرد: مبارزه با مواد مخدر تنها به عهده نیروی انتظامی نیست، بلکه وظیفه همه دلسوزان، خطبا، نویسندگان و همه احاد جامعه است، چراکه در جامعه ما اعتیاد به مواد مخدر باعث رشد طلاق نیز شده است.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 433405
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *