۰
دومین درگیری طایفه ای خاش در ماه رمضان؛

باز هم كينه شتري در خاش؛ جان ۳ نفر را گرفت و يك كودك ۸ ساله مجروح شد

بر اثر جهالت و كينه شتري افرادی از خدا بی خبر در خاش 3 نفر را كشتند و يك گودك 8 ساله را مجروح كردند.
باز هم كينه شتري در خاش؛ جان ۳ نفر را گرفت و يك كودك ۸ ساله مجروح شد
به گزارش تفتان ما، جهالت، ناداني و خوی غیر انسانی در خاش به اوج خود رسیده که متاسفانه در ماه مبارک رمضان، لحظات معنوی افطار و در شبهای قدر ترحم نیست و انسانها بر اثر جهالتها نابود می شوند.
 
اقدام کور افرادی جاهل سبب گلایه مندی فراوان شهروندان خاش شده و به طوری که در فضای مجازی بحث ها بالا گرفته و خواهان دستگیری و مجازات جنایتکاران هستند.
 
* 3 كشته و يك مجروح بر اثر اختلافات طايفه اي در خاش
يك منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار كرد: لحظه افطار امشب خودروي يكي از شهروندان خاشي مورد حمله افراد ناشناس مسح قرار گرفت.
 
وي افزود: در اثر اين تیراندازی افراد ناشناس توسط يك دستگاه پژو 405 فاقد پلاك به سمت سواري پژو ديگر در خيابان رودكي(چهارراه سراوان)  3 نفر كشته و يك كودك 8 ساله از ناحيه پا مجروح شد.
 
اين منبع آگاه تصريح كرد: در این حادثه سرنشينان با هويت هاي" ع-ش""م-ش" و ك-ش" در دم جان باختند و يك كودك مجروح جهت درمان به بيمارستان امام خميني(ره) منتقل شد.
 
وي با بيان اينكه علت اين تيراندازي اختلافات طايفه اي بوده است، اظهار كرد: اين اختلاف در حدود يك ماه قبل با پادرمياني بزرگ طايفه به صلح و سازش منجر شده بود كه متاسفانه اين صلح پايدار نبوده و باتوجه به كينه قبلي اين حادثه در خاش رخ داده است.
 
گفتني است؛ همچنين در ادامه اين درگيري ها برخي از مسيرهاي شهرستان خاش بسته شده و گالري خودرو حاجی قادربخش شهنوازی رو هم به آتش كشيدند.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، اين سومين حادثه است كه در چندروز گذشته در اين شهرستان رخ داده و چندروز اخير در منطقه اسپيتك دو نفر زخمي شدند و شب گذشته نیز در حاشیه تفتان یک نفر کشته و فردی دیگر مجروح شد و همچنين حوالی ساعت یک بامداد امروز نیز صدای تیراندازی در حوالی روستاهای ناصری به طرف قاسم آباد خاش شنیده است
 

 
انتهاي پيام/
شنبه ۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب: 433684
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *