۰
امام جمعه مسجد جامع حنفاء اهل سنت خاش در گفت و گو با تفتان ما؛

حقوق بشر آمریکایی ظلم به انسانها و دور شدن از مسیر عدالت است/ آمریکایی ها هیچ بویی از انسانیت نبرده و فقط شعار مدافع حقوق انسانها را سر مي دهند

امام جمعه مسجد حنفاء اهل سنت خاش گفت: حقوق بشر آمریکایی ظلم به انسانها و دور شدن از مسیر حق؛عدالت و حفظ کرامت انسانی است.
حقوق بشر آمریکایی ظلم به انسانها و دور شدن از مسیر عدالت است/  آمریکایی ها هیچ بویی از انسانیت نبرده و فقط شعار مدافع حقوق انسانها را سر مي دهند
مولوی عبدالستار حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: سران آمریکا خود را مسئول حفظ جان انسان ها و مدافع واقعی حقوق بشر می پندارند اما خودشان در واقع بدترین جنایتها را دارند.

وی گفت: نا امنی های پر شمار در دنیا و مشارکت و حمایت از جنایتکاران در منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی و دیگر کشورها نشان می دهد که آمریکایی ها هیچ بویی از انسانیت نبرده اند و فقط در شعار می خواهند خود را مدافع حقوق انسانها بدانند.

مولوي حسن زهي با قدردانی از موضع گیری های مقتدرانه مقام معظم رهبری در خصوص جنایتهای سران آمریکا، اظهار کرد: برای همه مردم دنیا معلوم و مشخص هست که آمریکایی ها در نقاط مختلف بدترین اقدامات کور و جنایتکارانه را مرتکب شده اند و همچنان در پشت پرده نا امنی ها قرار دارند.
 
امام جمعه مسجد حنفاء اهل سنت خاش اذعان كرد: هم اینک دستان پلید سران آمریکایی به جنایت و ریخته شدن خون انسانهای بی گناه و بی دفاع و زنان و کودکان در کشورهای افغانستان، عراق، سوریه، فلسطین و دیگر ممالک اسلامی آغشته است.
 
مولوی حسین زهی اظهار كرد: محاکمه سران جنایتکار آمریکا و اسرائیل و هم پیمانانشان باید در دستور کار نهاد های بین المللی و حقوق بشری قرار گيرد و حقوق مظلومان را از اين جنايتكاران بگيرند.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 433685
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *