۰
سرپرست اداره تبليغات اسلامي خاش در گفت و گو با تفتان ما؛

برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در تمامي مساجد شهرستان خاش/ در شب قدر فرشتگان رحمت الهی به زمین فرود مي آيند

سرپرست اداره تبليغات اسلامي خاش گفت: مراسم احیای شب‌های قدر در تمامي مساجد شهرستان خاش با حضور گسترده مردم اين شهرستان برگزار مي شود.
برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در تمامي مساجد شهرستان خاش/ در شب قدر فرشتگان رحمت الهی به زمین فرود مي آيند
حجت الاسلام اكبر نيري در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: عبادت در شب قدر برتر از هزار ماه بوده  چرا که در این شب پر فیض، مقدرات یک سال انسان ها، روزی ها، عمرها و امور دیگر نیز مشخص می شود.
 
وی با اشاره به دیگر فضایل این شب ها، تصريح کرد: در شب قدر فرشتگان رحمت الهی به زمین فرود آمده و به حجت الهی و سایر مومنان سلام می کنند.
 
حجت الاسلام نيري با اشاره به برگزاري مراسم شب هاي قدر در شهرستان خاش، گفت: امسال مراسم ویژه شب‌های قدر هم‌زمان با شب‌های نوزدهم در مسجد المهدي(عج)، بیست و یکم در حسينيه صاحب الزمان(عج) و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد عترت النبي(ص) برگزار می‌شود.
 
وي با بيان اينكه این مراسمات با حضور پرشور مردم، ائمه جماعت و مبلغان اعزامی برگزار می شود، خاطرنشان كرد: حجت الاسلام عباس زاده اعزامي از قم، حجت الاسلام يزدانيان و حجت الاسلام رضايي از جمله سخنرانان این مراسم ها خواهند بود.
 
سرپرست اداره تبليغات اسلامي خاش بيان كرد: هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردمی دینی نیز در این ایام برنامه شب‌های قدر را برگزار می‌کنند و این مراسمات از ساعت 22 آغاز شده و تا سه بامداد ادامه خواهد داشت.
 
وي قرائت دعاهای جوشن کبیر، ابوحمزه ثمالی، مناجات امیرالمومنین (ع)، سخنرانی، قرآن به سر گرفتن و مداحی را بخشی از برنامه‌های معنوی شب‌های پر فضیلت قدر اعلام کرد.
 
حجت الاسلام نيري در خصوص دیگر برنامه‌های ماه ضیافت، عنوان کرد: روزانه ۶۰ محفل جزءخوانی قرآن به صورت جمعی با حضور مردم روزه‌دار در مساجد شهرستان خاش برگزار مي شود.
 
وی به اعزام مبلغان روحانی در ماه رمضان به روستاهای سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: مبلغان طرح هجرت و مستقر در مساجد روستاها در این روزهای پربرکت ضمن برگزاری مراسم شبهای قدر، به سئوالات و احکام دینی مردم پاسخ می‌دهند.
 
حجت الاسلام نيري با بیان اینکه نامگذاری یکی از سوره های قرآن به نام قدر، نشان دهنده فضیلت و اهمیت این شب است، اظهار كرد: همچنین نزول همه ملائکه و روح در شب قدر بر زمین و سلام دادن بر بندگان خدا نشانه شرافت آن بر هزار ماه است.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 433688
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *